Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز دوم مرحله برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال یادواره شهید حسین پور جعفری امروز به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، روز دوم از مرحله برگشت دور دوم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور امروز چهارشنبه ۱۷ دی ماه با انجام سه مسابقه به پایان رسید.

 

در نخستین دیدار از ساعت12:30 دو تیم پرسپولیس بهبهان و نفت وگاز گچساران به مصاف هم رفتند که نفتی ها در غیاب سرمربی خود با نتیجه 36 بر 25 مقابل شاگردان مسعود ظهرابی تن به شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت و گاز با این شکست همچنان 2 امتیازی در رده ششم جدول گروه الف قرار گرفت و نماینده استان خوزستان نیز با این برد 10 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده سوم جدول قرار گرفت.

 

در دومین بازی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون صدرنشین به مصاف تیم تازه لیگ برتری پاس ناجا قم رفت و موفق شد در یک نبرد دیدنی و جذاب با حساب  25 بر 20 حریف خود را از پیش رو بردارد تا کماکان 18 امتیازی به صدرنشینی خود ادامه دهند.

 

پاس ناجا قم با این شکست جای خود در جدول رده بندی را در رده سوم به پرسپولیس بهبهان پس داد. در آخرین دیدار امروز هم تیم های ستارگان دشتستان و ذوب آهن اصفهان از ساعت 18:00 در تالار هندبال حاج قاسم سلیمانی تهران مقابل هم صف آرایی کردند که سبز پوشان ذوب آهن در یک بازی پرگل موفق شدند با حساب 34 بر 15 مقابل حریف به برتری دست یابند. شاگردان کیوان صادقی با کسب این برد 13 امتیازی در رده دوم‌ پشت سر شهید شاملی کازرون قرار گرفتند و همچنین ستارگان دشتستان با این شکست 4 امتیازی در رده پنجم باقی ماند.

 

فردا پنج شنبه 18 دی ماه در ادامه این رقابت ها تیم های گروه ب در سه دیدار مقابل هم صف آرایی می کنند.

 

رده بندی تیم ها در پایان روز دوم به شرح زیر است:

 

گروه الف:


1-    نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 18 امتیاز
2-    ذوب اهن اصفهان 13 امتیاز
3-    پرسپولیس بهبهان 10 امتیاز
4-    پاس ناجای قم 9 امتیاز
5-    ستارگان دشتستان 4 امتیاز
6-    نفت و گاز گچساران 2 امتیاز

 

گروه ب:


1-    صنعت مس کرمان 18 امتیاز
2-    فولاد مبارکه سپاهان 12 امتیاز
3-    فرازبام خائیز دهدشت 10 امتیاز
4-    زغال سنگ طبس 9 امتیاز
5-    کیمیا کاشت کردستان 3 امتیاز
6-    پرواز هوانیروز 2 امتیاز

هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال روز دوم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال