Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند شهید محسن فخری‌زاده گفت: مسئولان و مقامات ذی‌ربط جریان شناسایی عاملان و آمران ترور شهید محسن فخری زاده را به شکل موشکافانه از ۱۰ سال قبل از این عملیات تروریستی تا بعد از شهادت پدرم مورد بررسی دقیق قرار دهند. حامد فخری‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری‌زاده دانشمند ممتاز و برجسته هسته‌ای و دفاعی کشورمان، گفت: پدرم در طول عمر خود با بندبند وجود یک پدر، همراه، دوست و رفیق بود، شخص برجسته و تأثیرگذاری در حوزه علم و فناوری بودند، دوری و فراغ از پدر بسیار بسیار سخت و طاقت فرساست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرزند شهید محسن فخری زاده تصریح کرد: شاید اگر موضوع به شهادت، معرفت، مکتب اسلامی که شهدا زنده‌اند و «وجه الله» و «عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون»اند نبود، تحمل این فراق و دوری از پدر دلسوز، مهربان، رفیق همیشگی را سخت می‌کرد.
وی با اشاره به ضرورت مجازات عاملان ترور «شهید محسن فخری زاده»، افزود: یکی از موضوعاتی که پیام تسلیت مقام معظم رهبری به آن اشاره شد، موضوع مجازات عاملان و آمران این جریان تروریستی بود، خواهش من از مسئولان و مقامات ذی‌ربط این است که برای شناسایی دقیق عاملان و آمران شهادت «شهید محسن فخری زاده» در ساحت‌های ترور پدرم خلاصه نشوند.

فخری‌زاده با تأکید بر اینکه  مسئولان و مقامات ذی‌ربط جریان شناسایی عاملان و آمران ترور شهید محسن فخری زاده را به شکل موشکافانه از ۱۰ سال قبل از این عملیات تروریستی تا بعد از شهادت پدرم مورد بررسی دقیق قرار دهند، اظهار داشت: ان‌شاءالله شاهد این نباشیم که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی در پایتخت خودمان شهید ترور بدهیم.   بیشتربخوانید: فرمانده پیشین نیروی قدس: اجازه نمی‌دهیم آمریکا و رژیم صهیونیستی ثبات منطقه را به هم بزنند
فرزند شهید فخری‌زاده: پدرم مدام در فکر ارتقای علمی و خودکفایی کشور بود

شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی وزرات «دفاع و پشتیبانی» نیرو‌های مسلح کشورمان عصر روز جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ در جریان یک عملیات تروریستی توسط انسان‌نما‌های کوکی از سوی سرویس‌های جاسوسی رژیم‌های وحشی ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر این شهید که به فرموده رهبر حکیم انقللب، دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان بودند پس از تشییع به امام‌زاده صالح (ع) تهران منتقل و در کنار سایر شهدای آرامیده در این مکام مقدس همچون شهید مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای و تئوریسن و پایه‌گذار غنی‌سازی ۲۰ درصد کشورمان آرام گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: حامد فخری زاده شهید محسن فخری زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حامد فخری زاده شهید محسن فخری زاده شهید محسن فخری زاده عاملان و آمران فرزند شهید هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی

 به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکترمحمدباقرقالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام؛

همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته ) درپیام شهادت دانشمند شهید دکترمحسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت» ، تصریح فرموده بودند، که به موازات اهتمام وزارت دفاع وحمایت های ستادکل نیروهای مسلح ودولت مردمی برای تحقق این فرمان،مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که باهمفکری این شهید اندیشمند تهیه شده  بود را دردستورکار قرار دا دو باتاکید جناب عالی ونقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وهمراهی و رای قاطع  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرادر صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

باقدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی درتقویت بنیه دفاعی کشوربه ویژه دررسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای  تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین ودر راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا بارویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری»  و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می باشد ،لازم است از حمایت های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت