Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: یک کارخانه خوراک دام و طیور استان در تعزیرات حکومتی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: حسب گزارش  سازمان صمت در خصوص کارخانه خوراک دام و طیور مبنی بر اینکه نهاده‌های کشاورزی «کنجاله سویا، ذرت» خریداری شده  برای کارخانه خارج از ضوابط تعیینی دولت بوده است، لذا پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجف‌زاده بیان کرد: پرونده برای رسیدگی قانونی به شعبه سوم بدوی تخصصی این اداره کل  ارجاع شد. شعبه پس از کارشناسی موضوع توسط سازمان جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان مدیر کارخانه مذکور را احضار و با بررسی اوراق پرونده و بر اساس شواهد و قرائن موجود ؛ تخلف فروش و نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت را  محرز تشخیص داده است.

وی افزود: متخلف به استناد بند «پ» ماده ۱۸ قا نون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

نجف زاده از همه شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه احتکار، قاچاق، خرید و فروش برخلاف ضوابط وعرضه خارج از شبکه،گرانفروشی نهاده‌های کشاورزی و ... موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن ۱۳۵ و نیز سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان خوراک دام گلستان طیور تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده نگهداری کود‌های شیمیایی به وزن ۳۱ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال به عنوان قاچاق در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
دانش پناه افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف نگهداری ۶۳۰ کیسه کود شیمیایی خارج از ضوابط تعیینی را محرز و متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی گفت: رای صادره شعبه بدوی پس از قطعیت اجرا و جریمه وصول شد.

دیگر خبرها

  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان