Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع عصر چهارشنبه ۱۷ دی ماه در حاشیه مراسم چهلمین روز عروج ملکوتی و شهادت شهید فخری زاده دانشمند مقتدر جمهوری اسلامی ایران که در محل عروج و ترور این شهید در شهر آبسرد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رابطه با ادامه رسیدگی به پرونده شهید والامقام محسن فخری زاده اکیپی در سطح وزارت دفاع و ستاد کل نیرو‌های مسلح تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانیان افزود: قوه قضائیه به طور جدی موضوع رسیدگی و شناسایی عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده را دنبال می‌کند که ان‌شالله به نتیجه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تمام عوامل، مقصران و دست اندرکاران ترور شهید فخری زاده شناسایی شده‌اند و اقدامات لازم برای دستگیری آنان در حال انجام است و انشاالله انتقام سختی در انتظار جنایتکاران خواهد بود که در زمان ممکن به سزای اعمالشان خواهند رسید.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع درباره خصوصیات شخصی شهید والامقام گفت: از خصوصیات ایشان علاوه بر اینکه دانشمند هسته‌ای برجسته و بزرگ بود انسانی بسیار فرهیخته، عارف بصیر و شب زنده دار بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید فخری زاده وزارت دفاع دانشمند هسته ای شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مهر، شهید محمد شفیع فیضی زاده با آغاز دوران جنگ تحمیلی از طرف سپاه ایلام به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۳ در مهران در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۸ بر اثر اصابت ترکش و گلوله مستقیم دشمن به شهادت رسید.

کد خبر 6092200

دیگر خبرها

  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه