Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@03:10:45 GMT

کارگاه آموزشی توانا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۸۲۲۵

کارگاه آموزشی توانا برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی توانا با هدف توانمندسازی کارشناسان ارزیابی صندوق‌ها و با حمایت ویژه دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری برگزار می‌شود. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، کارگاه آموزشی توانا به مدت ۹۲ ساعت از بهمن ماه سال جاری تا خرداد سال ۱۴۰۰ توسط دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری با همکاری انجمن صنفی صندوق‌ها و نهاد‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است کارگاه آموزشی توانا برحسب نیاز کارشناسان ارزیابی صندوق‌های پژوهش و فناوری به توانمندسازی و در نتیجه بررسی و مذاکرات با مدیران و متخصصان این حوزه، به صورت تئوری، عملی و منتورینگ طراحی شده است.
منتورینگ و همراهی متخصصان ارزیابی و رفع اشکال کارآموزان در طول ۵/۲ ماه از ویژگی‌های بارز این دوره است.
شایان ذکر است هزینه ثبت‌نام با ۸۰ درصد تخفیف حمایتی ویژه دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری به ازای هر نفر ۱۳ میلیون ریال است.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی evnd.co/bKXhZ تا تاریخ ۲ بهمن ماه در این دوره ثبت‌نام کنند.
همچنین علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن ۷۶۴۸۰۰۴۱ داخلی ۱۰۲ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نوآوری شکوفایی صندوق نوآوری و شکوفایی صندوق های پژوهش و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل