Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مسئول بیستمین سوگواره تجسمی کوچه بنی‌هاشم گفت: مردم برای بازدید از بیستمین سوگواره تجسمی کوچه بنی‌هاشم باید به صورت اینترنتی نوبت رزرو کنند.

سیدمحمد روحانی در نشست خبری بیستمین سوگواره تجسمی کوچه‌بنی‌هاشم با اصحاب رسانه عنوان کرد: ۱۵ کارگروه تخصصی با موضوعات مختلف از جمله فرهنگی، مالی، رسانه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در بیستمین سوگواره تجسمی کوچه‌بنی‌هاشم مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: ۲۰۰ نفر به عنوان کادراجرایی در بخش های مختلف نمایشگاه فعالیت خواهند کرد.

مسئول بیستمین سوگواره تجسمی‌کوچه‌بنی‌هاشم ادامه داد: برگزاری نمایشگاه به سمت‌وسوی اجرای تئاتر زنده رفته است و امسال تقریبا ۷۰ درصد سوگواره به صورت تئاتر زنده توسط گروه نمایشی چاووش و به کارگردانی آقای افضلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دلیل وجود بیماری کرونا امسال شرایط خاصی برای برگزاری نمایشگاه داشتیم و مردم برای بازدید از این نمایشگاه باید با مراجعه به آدرس اینترنتی www.mohebinzeinab.ir/rsv به  انتخاب خود و به صورت رایگان سانس مورد نظر خود برای بازدید از نمایشگاه را رزرو کنند.

روحانی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ دی ماه تا ۲۸ دی ماه و از ساعت۱۸ تا ۲۱ برگزار خواهد شد.

وی افزود: در صورت احساس نیاز برای افزایش سانس ها ساعت آغاز سانس ها را زودتر قرار می‌دهیم تا مردم بیشتری بتوانند از این سوگواره بازدید کنند.

مسئول بیستمین سوگواره تجسمی‌کوچه‌بنی‌هاشم اظهار کرد: این نمایشگاه کاملا به صورت مردمی و با کمک خیرین و کمک های مالی مردم برگزار می‌شود و از هیچ بودجه دولتی استفاده نمی‌کند ولی از حمایت مسئولان در این زمینه تقدیر می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه قم ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره‌کل هنرهای تجسمی به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران را به عنوان «رییس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است:

«جناب آقای محمد خراسانی‌زاده

مدیرکل محترم هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر

هنر سرامیک، به‌عنوان پرسابقه‌ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به‌مثابه رسانه‌ای که اندیشه‌های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم‌زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می‌سازد.

دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته‌ای است برای بازخوانی و ارایه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه‌ترین دستاوردهای تمدنی خود را همواره در قالب هنر سرامیک به یادگار نهاده است.

به همین منظور و با عنایت به سوابق هنری و مدیریتی، جناب‌عالی به عنوان «رییس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر ذی‌نفعان محترم، در راهبری هرچه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 6098165

دیگر خبرها

  • صنایع در صورت رعایت مصرف از مشوق‌های پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند
  • کتابخانه شخصی مرحوم کریم مجتهدی در اتاق کارش دایر شد
  • تازه ترین کتاب اسماعیل امینی درباره مردم کوچه و بازار است
  • غزه در هنرهای تجسمی
  • خالکوبی فدریکو دی مارکو به مناسبت بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ / عکس
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز