Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:21:29 GMT

در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی شود

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۸۵۰۰

در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهبازی مدیرعامل گاز استان کرمانشاه گفت : درحال حاضر در استان کرمانشاه ۶۱۴ هزار مشترک مصرف کننده گاز طبیعی داریم که در اوج مصرف با وجود محدودیت‌هایی که برای نیروگاه‌ها و صنایع عمده و کنترل پایش دمای ادارات استان اعمال می‌گردد روزانه ۱۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف می کنند که نسبت به پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : مشترکین نسبت به امر صرفه جویی و مصرف بهینه اهتمام ویژه داشته باشند تا شرکت ملی گاز ایران بتواند نسبت به تأمین گاز نیروگاه‌ها و صنایع عمده اقدام کند.

شهبازی افزود: همانگونه که استاندار کرمانشاه گفت اگر بی رویه مصرف شود مجبور به محدویت در صنایع و استفاده از سوخت دوم هستیم؛ و از هم استانی‌ها تقاضا داریم تا در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی کنند و بهترین راهکار برای تداوم و استفاده از گازطبیعی جهت صنایع و نیروگاه‌ها صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف در بخش خانگی است.

مدیرعامل گاز استان افزود: باتوجه به دستورالعمل معاون ریاست جمهوری مبنی بر رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) از تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی تقاضا می شود تا نسبت به اجرای دستورالعمل مذکور توجه داشته و از سیستم گرمایشی در ادارات و سازمان‌ها فقط از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح به مدت ۳ ساعت استفاده کنند و در این راستا اکیپ‌های پایش دمای ادارات بطور مرتب نسبت به بازدید و سرکشی از ادارات سطح استان اقدام کنند و در صورت رعایت نکردن نسبت به قطع گاز اداره مربوطه اقدام شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز مصرف گاز گاز طبیعی گازرسانی صرفه جویی گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت

  به گزارش تابناک به نقل از وبدا، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و عنوان کرد که ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته‌اند که خوشبختانه هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.

این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: متاسفانه برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می‌تواند موجب بیماری آن‌ها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدار‌های لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه‌ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

دیگر خبرها

  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • غنی‌ترین منابع طبیعی کلسیم
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد