Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@08:04:23 GMT

3 بازیکن یار کمکی پرسپولیس در دربی!

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۸۶۳۹

3 بازیکن یار کمکی پرسپولیس در دربی!

3 بازیکن برای دربی امروز سرخابی‌ها به عنوان یار کمکی پرسپولیس را همراهی خواهند کرد.

به گزارش برنا؛ با اعلام مربیان تیم امید پرسپولیس، قرار است 3 بازیکن در دربی امیدها در بازی امروز سرخ پوشان را همراهی کنند. در شرایطی که نفراتی چون امیرمحمد یوسفی، محمد عمری و امیرمحمد یوسفی 3 بازیکن امیدهای پرسپولیس در حال حاضر در تمرینات تیم بزرگسالان حضور دارند و در کنار تیم اول پرسپولیس مشغول تمرین هستند، قرار است برای دربی امیدها به جمع این تیم ملحق  شوند و در برابر استقلال برای امیدهای پرسپولیس به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار قرار است به میزبانی استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود. تیم امید پرسپولیس از 3 بازی قبلی خود 2 پیروزی و یک تساوی در کارنامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دربی استقلال پرسپولیس امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی انگلیس؛ داوران دربی منچستر مشخص شدند

فینال جام حذفی انگلیس روز پنجم خرداد ماه برگزار خواهد شد. 

طرفداری | منچسترسیتی و منچستریونایتد در چارچوب فینال جام حذفی بار دیگر مقابل هم قرار می‌گیرند. 

با اعلام کمیته داوران لیگ برتر انگلیس، اندی مدلی به عنوان داور دیدار فینال اف‌ای کاپ انتخاب شده است. مایکل اولیور، استوارت اتول و پیتر بتکس به عنوان تیم VAR او را همراهی خواهند کرد و سایمون هوپر به عنوان داور چهارم وظیفه نظارت از کنار زمین را برعهده خواهد داشت. دیدار فینال جام حدفی انگلیس در ساعت 17:30 روز پنجم خرداد برگزار خواهد شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • ابهام درباره وضعیت بازیکن مضروب حامدی‌فر!
  • فینال جام حذفی انگلیس؛ داوران دربی منچستر مشخص شدند
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • برنده محکمه انصاف در پرسپولیس
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!