Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی رویداد، سیدمرتضی حسینی مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر چهارمین جشنواره ملی فیلم «ایثار» از تمدید مجدد مهلت دریافت آثار جشنواره تا ۳۰ دی ماه سال جاری خبر داد.
 
وی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ملی فیلم «ایثار» گفت: با توجه به استقبال چشمگیر از جشنواره فیلم «ایثار» و اینکه تعدادی از هنرمندان به منظور شرکت در بخش‌های مختلف این جشنواره در حال تولید اثر هستند و درخواست دوباره هنرمندان به منظور ارسال آثار خود، مهلت دریافت آثار در این جشنواره ملی مجددا تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر جشنواره عنوان کرد: در همین راستا مهلت دریافت آثار چهارمین جشنواه ملی فیلم «ایثار» تا ۳۰ دی ماه سال جاری تمدید می شود.
 
وی درباره موضوعات جشنواره یادآور شد: این جشنواره در بخش‌های «سبک زندگی اسلامی»، «ایثار و اقتصاد مقاومت، جهش تولید»، «ایثار و جنگ نرم در فضای مجازی»، «ایثار و امید به زندگی»، «ایثار و آرامش اجتماعی»، «ایثار اجتماعی ـ ایثارگران حوزه سلامت»، «ایثار، محور مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی» و بخش‌های جنبی جشنواره با موضوع «نقش نماز، حجاب و عفاف در ایجاد تفکر ایثارگران» برگزار می‌شود.
 
بر حسب تمدید مجدد مهلت ارسال آثار، مراسم اختتامیه هفته چهارم بهمن ماه یا هفته اول اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: مهلت دریافت آثار جشنواره ملی ملی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی