Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی یوسف پور چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که آمار بیماران بستری نسبت به اوایل آذر و یک هفته پس از اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند کرونایی ۲ برابر شده است.

وی آمار بیماران بستری در آن زمان را ۸۱ نفر اعلام کرد.

یوسف پور توضیح داد : هم اکنون ۱۳۶ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان رازی و ۳۳ بیمار هم در بیمارستان ولیعصر بستری هستند و سه بیمار مبتلا به این بیماری هم روز سه شنبه جان باختند که ۲ تن قائمشهری و یک نفر هم ساروی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قائمشهر بر ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجرای دقیق محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تاکید کرد و هشدار داد : برای این که وضعیت از این وخیم تر نشود و وارد رنگ بندی قرمز کرونایی نشویم از شهروندان می خواهم که از هرگونه عادی انگاری پرهیز کنند.

وی گفت : همه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک ، فاصله گذاری اجتماعی ، شست و شوی مداوم دستان ، زمان بندی کسب و کار و ترددهای خودروی از جمله محدودیت تردد شبانه تلاش کنیم تا وضعیت شهرستان قرمز نشود چون کادر درمانی به اندازه کافی خسته شده اند .

یوسف پور با قدردانی از اصناف و بازاریان به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ، از آنان خواست تا همچنان موارد بهداشتی را رعایت کنند و تاکید کرد : بدون همراهی مردم نمی توانیم این ویروس را کنترل کنیم.

وی تاکید کرد : تنها با خروج شهرستان از وضعیت نارنجی و رسیدن به وضعیت زرد و سفید است که می تواند چرخ های اقتصاد شهرستان را بار دیگر به حرکت درآورد در حالی که اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد و یا قرمز شود ، متاسفانه ۸۰ درصد از کسب و کارهای شهرستان به تعطیلی کشیده می شود که به زیان همه از جمله اصناف است.

فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه در طرح شهید سلیمانی یک قرارگاه مرکزی در قالب ۱۰ بلوک و ۲۹۰ پایگاه سلامت در حال فعالیت هستند، گفت: در طرح شهید سلیمانی و با همراهی سپاه، شبکه بهداشت و هلال احمر با داشتن کارت شناسایی به خانه های مردم مراجعه می کنند.

یوسف پور افزود : در این طرح بیماران مشکوکی که شناسایی می شوند اگر نیاز به بستری در بیمارستان نداشته باشند در قرنطینه خانگی قرار می گیرند و در صورت لزوم مایحتاج روزانه اشان توسط نیروهای فعال در طرح شهید سلیمانی تامین می شود تا نیازی به حضور در بیرون از خانه نداشته باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران قائم شهر ویروس کرونا مازندران قائم شهر اخبار کنکور یوسف پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد

 ابوطالب شفقت در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم آباد اظهار کرد: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۵۵۰ درصد یعنی ۶.۵ برابر می‌باشد که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار و شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رییس جمهور به استان شاهد کلنگ زنی آنها باشیم.

استاندار لرستان ادامه داد: بیمارستان نیایش خرم آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت بیان کرد: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع خدمات درمانی شامل اسکان بیماران بوده و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رییس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رییس جمهور باشیم بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

به گزارش ایرنا، بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی نیایش خرم آباد دارای تخت‌های فوق‌تخصصی، داخلی و جراحی بوده و تمام رشته‌ها را در اجرای ان پیش بینی شده است.

این پروژه درمانی از مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان است و در جریان سفر هیات دولت به استان جهت تکمیل این پروژه درمانی سه هزار میلیارد ریال مصوب شد که بخش مهمی از این رقم از محل ماده ۵۶ است.

افتتاح بیمارستان جنرال نیایش نقش مهمی در برطرف کردن کمبود تخت بیمارستانی در استان خواهد داشت و در کنار این موضوع برای یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود و قابلیت افزایش ظرفیت تا حدود ۵۸۰ تخت را دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد