Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز،شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

شایان مصلح بازیکن تیم سپاهان اصفهان با انتشار تصویری از بازی خود، درباره نبود هواداران در استادیوم نوشت.

"دلتنگى اتفاق عجیبى‌ست
گویى خواهى مُرد، اما نمى‌میرى...

جمال ثریا
بازی های مهم قشنگیش به حضور شما هواداراست.
جای همه ی شما هوادارای فوتبال توی استادیوما خالیه.دلتنگتونیم"

امیر حسین هدایی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران تصویری از خود در بوداپست پایتخت کشور مجارستان منتشر کرده و نوشت:

"باااااااید قوی بود؛ باید از سخت‌ترین ضربه‌ها پله ساخت و بالا رفت باید از بی انصافی‌ها درس انصاف گرفت و روی تمام بی مهری‌ها چشم بست نمیتوان جلوی ساز ناکوک زمانه را گرفت، اما میتوان مسیر درست را ادامه داد و نگران هیچ چیز نبود میتوان انعطاف پذیر بود و با هر ضربه‌ای به جای ناامیدی و دلسردی فرم بهتری گرفت نه اینکه جا زد و کنار کشید تا بوده، همین بوده، هرچی بالاتر بروی و نزدیک قله باشی باد و طوفان و زمین و زمانه سخت‌تر میگیرد، ولی تو قوی باش"

ذبیح اله پورشیب قهرمان کاراته ایران تصویری از خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته و درباره تسلیم نشدن نوشت:

"دوست انرژیه و دشمن انگیزه
سایه هر دو مستدام ....
کسی که هرگز تسلیم نمیشه شکست دادنش خیلی سخته.......فراموش نکنید"

جواد کاظمیان بازیکن سابق فوتبال ایران تصویری از خود در صفحه اجتماعی‌اش منتشر کرده و نوشت:

"آخرین سنگر سکوته
خیلی حرفا گفتنی نیست"

سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس تصویری از محمد انصاری منتشر کرده و تولد او را تبریک گفت.

بازیکنان معروف و مطرح فوتبال کشور به مناسبت سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی استوری‌هایی را برای زنده کردن یاد و خاطر ایشان در فضای مجازی منتشر کردند.

علی انصاریان بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس:

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس:

مهدی رحمتی سرمربی تیم شهر خودرو:

 

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟

در اینکه انتخاب موسیقی بر مبنای سلیقه شخصی افراد است و شاید درباره تعریف موسیقی مناسب در فضای معین به تعریف مشخصی نرسیم، شکی نیست؛ اما اینکه قبل از شروع یک فوتبال پر هیجان برای تماشاچیان در استادیوم آواز علیرضا قربانی پخش کنیم، قطعا کج‌سلیقگی است!

به گزارش ایسنا، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • آب قنات؛ مهریه زنان طرشتی | ۵ قنات باغ‌های روستا را سیراب می‌کرد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم