Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مولوی عبدالواحد بزرگزاده در نشست توسعه سواحل مکران که با حضور معاون رییس جمهوری و وزاری راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برگزار شد اظهارداشت: توسعه هر منطقه براساس توسعه زیرساخت‌ها و توجه به نیروهای بومی آن منطقه صورت گیرد تا مشکلات بعدی را نداشته باشد و باید توسعه انسانی را در راس توسعه سواحل مکران ببنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش منطقه آزادچابهار را برای توانمندسازی جوامع محلی خوب ارزیابی کرد و افزود: عنایت و توجهات در این زمینه بیشتر شود تا شاهد اشتغال و حل مشکلات خانوارهای کم در آمد باشیم.

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار با اشاره به مشکلات نبود شبکه آبرسانی در شهر چابهار و روستاها، کمبود شدید فضای آموزشی، بهداشتی و جاده های باریک، تعطیلی فرودگاه جدید چابهار، بیکاری جوانان و ملی شدن اراضی کشاورزی و سکونتی مردم، افزود: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار ۲ سال پیش کلنگ زنی شده ولی تاکنون اعتبار لازم را ندارد و بلاتکلیف است با توجه به نیاز مردم و تنها ۹۰ تخت در چابهار باید رسیدگی فوری شود.

وی ادامه داد:  شهر چابهار بعد از گذشت سالها آب بصورت شبانه روزی ندارد و از آب شیرین کن کنارک آنهم هر چند روز یکبار آب برقرار می‌شود.

مولوی بزرگزاده نبود فاضلاب شهری را یکی از معضلات چابهار عنوان کرد و افزود: آبرسانی و اجرای طرح فاضلاب در شهر استراتژیک چابهار باید سریعا پیگیری و مشکلات در این زمینه مرتفع شود.

وی افزود:برقرسانی به حاشیه شهر چابهار به کندی پیش می رود و مردم در گرمای شرجی تابستان خیلی مشکل دارند و از بی برقی و بی آبی و کمبود بهداشت و مدرسه ناله می‌کنند که نیاز است امکانات رفاهی برای همه آنها فراهم شود.

مدرس حوزه علمیه جامعه الحرمین الشریفین چابهار بیان کرد: استقرار ادارات کل و خصوصا دانشگاه علوم پرشکی با توجه به محرومیت و فاصله در چابهار از ضرورت‌هاست.

وی به شهرک سازی و اجرای شهر جدید تیس اشاره کرد و افزود: برای ثبت نام از هر نفر بیش از ۵۰ میلیون تومان درخواست شده که خیلی از مردم نداشته اند و امتیاز زمین آنها به افراد غیر بومی رسیده که نیاز است در این زمین چاره اندیشی شود.

مولوی بزرگزاده از وزیر راه و شهرسازی خواست مسیرهای منتهی به بندر چابهار و راه‌های پرتردد را عریض تر کنند تا بخشی از مشکلات مرتفع و شاهد کاهش تصادفات باشیم.

وی به تعطیلی فرودگاه جدید چابهار اشاره کرد و گفت: شهر چابهار نیاز به فرودگاه جدید دارد و نیاز است اختلافات دستگاه‌های مختلف رسیدگی و این پروژه بلاتکلیف تعیین تکلیف شود.

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: تمام اراضی کشاورزی، مسکونی و آبا و اجدادی مردم سیستان وبلوچستان ملی شده که نیاز است این مورد سریعا پیگیری شود چرا قنات ها و اراضی مردم که حتی پدربزرگان آن ساکن هستند ملی شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار اسحاق جهانگیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار اسحاق جهانگیری سیستان و بلوچستان چابهار اسحاق جهانگیری اخبار کنکور شهر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند