Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:06:40 GMT

شروع نام نویسی دور سوم طرح ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۹۹۶۱

شروع نام نویسی دور سوم طرح ملی مسکن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رهگشا معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: دور جدید ثبت نام طرح ملی مسکن از صبح امروز پنجشنبه ۱۸ دی ماه در کشور از جمله مازندران آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز ۲۵ دی ماه این ثبت نام انجام می‌شود.

او افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
tem.mrud.ir نام نویسی کنند.

رهگشا با اشاره به نام نویسی همزمان این طرح در ۱۸۳ شهر جدید کشور گفت: اقامت پنج ساله در محل مورد تقاضا، تأهل یا سرپرست خانوار بودن، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد و توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن از مهمترین شرایط نامنویسی در طرح اقام ملی مسکن است.

او افزود: کسانی که در مراحل قبلی شهر مورد تقاضا را به اشتباه وارد کرده و از این رو با رد تقاضا مواجه شده بودند، در مرحله جدید می‌توانند شهر مورد تقاضای خود را اصلاح کنند؛ به شرط آنکه در شهر مورد تقاضا، شرایط اقامت حداقل پنج سال را داشته باشند.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۴۰ میلیون تومان رقم آورده اولیه متقاضیان است و در مراحل بعدی، ارقام جدیدتر آورده‌ها به آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی مازندران طرح ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی مورد تقاضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • صف خرید فورس ۶ تن در بورس کالا
  • تقاضا برای خدمات cip همچنان بالا است/ روزانه چند نفر از خدمات cip در ایران استفاده می‌کنند؟
  • تقاضا جهانی برای بنزین کاهشی است
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه