Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@07:29:26 GMT

خرید اتوبوس‌های جدید پایتخت با پول اوراق مشارکت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۰۱۷۹

ساعت 24-مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خرید اتوبوس های جدید با تزریق پول اوراق مشارکت بانک رفاه خبر داد.

محمود ترفع در گفت‌وگویی در مورد نحوه هزینه کرد ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته با انتشار ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه اتوبوس و مترو موافقت کرد که بر این اساس ۱۰۰۰ میلیاردتومان برای مترو و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای توسعه ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  این اوراق مشارکت، توسط بانک رفاه منتشر شد و خوشبختانه بخشی از سهم ۵۰۰ میلیارد تومانی اوراق مشارکت برای اتوبوسرانی آزادسازی شد، در مورد نحوه هزینه کرد این پول، تصریح کرد: این ۵۰۰ میلیارد تومان به تدریح آزاد خواهد شد و به حساب شهرداری واریز می شود.

ترفع با تاکید بر اینکه تمامی این پول صرف خرید و توسعه ناوگان اتوبوسرانی می شود گفت: یک قرارداد خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس با ایران خودور دیزل منعقد کرده بودیم که بر این اساس ۱۳۰ دستگاه مینی بوس  و ۱۲۰ دستگاه اتوبوس ثبت سفارش کرده ایم که طبیعا بخشی از پول اوراق مشارکت به تسویه حساب این قرارداد می رسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه درصدد انعقاد قرارداد خرید اتوبوس با یک شرکت دیگر هستیم و در صورت محقق شدن این مهم، پول اوراق صرف خرید اتوبوس های این شرکت می شود، ادامه داد: بسته به میزان پیشرفت قرارداد، پول تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه خرید اتوبوس هم از محل ردیف های بودجه ای شهرداری و هم از محل اوراق مشارکت خواهد بود، افزود: قیمت یک دستگاه اتوبوس تک کابین در حال حاضر به صورت میانگین حدود ۴ میلیارد تومان است که باید ببینیم چه تعداد اتوبوس می توانیم با این رقم خریداری کنیم؛ اما قطعا پول اوراق مشارکت صرف خرید اتوبوس های نو برای تهران می شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ۵۰۰ میلیارد تومان پول اوراق مشارکت خرید اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۷۱ واحد افت به ۷۵۶ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با ۳۷۶ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۶۳۲ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.

نماد‌های فملی، فولاد، کچاد و کگل بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های تجلی، سپیدار، توریل و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • خروج علیه شهردار تهران
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان