Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آلمان از ترامپ و طرفدارانش خواست به تصمیم رای‌دهندگان آمریکایی تن دهند و پایمال کردن دموکراسی را متوقف کنند.

 هایکو ماس روز چهارشنبه پس از شورش خیابانی طرفداران ترامپ و تسخیر کنگره آمریکا که در حال شمارش آرای پیروزی جو بایدن بودند، در صحفه توئیتری خود این مطلب را منتشر کرد.

وی افزود: دشمنان دموکراسی با این تصاویر باورنکردنی از واشنگتن دی سی خوشحال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلمات دیوانه وار به اقدامات خشونت آمیز تبدیل می شوند . بیزاری از نهادهای دموکراتیک ویرانگر است.

وزیر خارجه آلمان تاکید کرد: ترامپ و طرفدارانش باید سرانجام تصمیم رای دهندگان آمریکایی را بپذیرند و پایمال کردن دموکراسی را متوقف کنند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آلمان در اقدامی لفظی و عوام فریبانه به اشغالگران قدس درباره «یورش گسترده» به رفح هشدار داده و خواستار بازگشایی مجدد گذرگاه‌ های مرزی با نوار غزه شد.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان در این خصوص خاطرنشان کرد که نزدیک به یک میلیون آواره فلسطینی که در رفح پناه گرفته اند و جایی برای رفتن ندارند.

وزیر امور خارجه آلمان بدون اینکه از کمک های پیدا و پنهان کشورش به رژیم صهیونیستی نام ببرد، ادامه داد: من نسبت به یورش گسترده به رفح هشدار می دهم. یک میلیون نفر نمی توانند در هوا ناپدید شوند. آنها نیاز به محفاظت دارند.

وی افزود: آنها فورا به کمک های بشردوستانه مستمر نیاز دارند. برای دستیابی به این هدف، گذرگاه‌ های مرزی رفح و کرم شالوم باید فورا بازگشایی شوند.

به گزارش آناتولی، با وجود اعلام روز دوشنبه حماس مبنی بر پذیرش پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم گرفته است تا حمله به رفح را ادامه دهد.

کد خبر 6099745

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ لباس نامرئی شیطان بزرگ | رسوایی دموکراسی و آزادی بیان آمریکایی
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
  • امیرعبداللهیان: ۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی هشدار دادیم
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • هشدار وزیر خارجه آلمان درباره حمله اسرائیل / یک میلیون فلسطینی نمی‌توانند در هوا ناپدید شوند
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا