Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین وزیر دفاع دولت دونالد ترامپ در واکنش به اقدامات حمله و هجوم حامیان ترامپ به ساختمان کنگره گفت: این اقدامات توسط ترامپ ایجاد شده است.

از سی ان ان، جیمز متیس گفت که این اقدام تلاشی برای تسلیم دموکراسی آمریکایی توسط حکومت اوباش بود.

وی افزود: ترامپ از ریاست جمهوری برای از بین بردن اعتماد به انتخابات و خدشه دار کردن احترام به حقوق شهروندان استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متیس بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ ریاست پنتاگون را بر عهده داشت و به علت اختلاف با ترامپ در سال ۲۰۱۹ از ادامه همکاری با کابینه ترامپ استعفا داد.

وی در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما فرماندهی مرکزی آمریکا را عهده دار بود.

خبر کناره گیری متیس از وزارت دفاع ایالات متحده، یک روزپس از اعلام خروج سربازان امریکایی از سوریه توسط ترامپ منتشر گردید./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛حسین نژاد صبح امروز در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع گفت: آموزش‌های زائران قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آنها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

وی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و افزود: در این کنگره که از سرتاسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند، اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع ژستی اعمال خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: همه زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

حسین نژاد گفت: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آیین‌ها به زائران خواهد داد.

وی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد بر داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ