Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@18:13:21 GMT

شهرداری لیسار نیازمند ماشین آلات برف روب است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۰۳۹۱

شهرداری لیسار نیازمند ماشین آلات برف روب است

شهردار لیسار گفت: ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر در زمان بارش برف برای پاکسازی و بازگشایی معابر به شدت نیازمند تجهیزات و ماشین آلات برف روب مثل گریدر، بیل بکهو و تیغه برف روب است.

بابک باباخانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۲۰ نیروی عملیاتی شهرداری لیسار براساس اطلاعیه‌ها و هشدارهای هواشناسی در حالت آماده باش هستند و این روند تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد مدیریت بحران شهرداری در زمان بارش برف با بکارگیری یک دستگاه لودر، دو دستگاه کمپرسی سنگین و سبک، یک دستگاه خودرو ایسوزو، یک دستگاه خاور و یک دستگاه خودرو آتش نشانی معابر شهری را پاکسازی و بازگشایی می‌کند و تمامی ماشین آلات برای مقابله با بحران‌های احتمالی بروزرسانی و آماده سازی شده است.

شهردار لیسار یادآور شد: مدیریت شهری یک هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل مورد نیاز ماشین آلات را برای مواقع بحرانی تهیه و ذخیره کرده است.

باباخانی خاطرشان کرد: شهرداری هرس درختان پرخطر فضای سبز شهری را با همکاری اداره برق در طول فصل پاییز انجام داده است.

وی افزود: شهرداری لیسار برای هدایت آب سطحی علاوه بر توسعه کانال‌های شهری، در سال جاری تمامی انهار را نیز لایه روبی کرده است.

شهردار لیسار تاکید کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر در زمان بارش برف برای پاکسازی و بازگشایی معابر به شدت نیازمند تجهیزات و ماشین آلات برف روب مثل گریدر، بیل بکهو و تیغه برف روب است.

باباخانی عنوان کرد: سازمان شهرداری و دهیاری باید حداقل تجهیزات و ابزار آلاتی مثل تیغه برف و زنجیر چرخ را در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد تا مدیریت شهری بدون نگرانی و دغدغه به شهروندان خدمات رسانی کند.

وی تصریح کرد: کمبود ماشین آلات و تجهیزات در هنگام بحران و بارش سنگین برف باعث خستگی شدید و فرسودگی نیروهای عملیاتی شهرداری می‌شود.

به گزارش ایمنا، تالش ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و لیسار یکی از چهار بخش این شهرستان است.

کد خبر 466999

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان ستاد مدیریت بحران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ماشین آلات یک دستگاه برف روب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

وجیه‌الله بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته بالغ بر دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سبک و سنگین به دهیاری‌های استان اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان تصریح کرد: این تسهیلات در راستای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری‌ها در جهت افزایش سطح خدمت‌رسانی به روستاییان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با تأسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید طی فعالیت دولت سیزدهم، تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسیده است، اضافه کرد: همچنین ۶۲۵ دهیاری در استان ارتقا پیدا کرد که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین‌آلات به دهیاری‌ها بسیار مهم است.

بیگدلی گفت: بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵، جمعیت روستایی استان زنجان بالغ بر ۳۴۶ هزار نفر است که این میزان ۳۷ درصد کل جمعیت استان را شامل می‌شود.

کد خبر 748686

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود