Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آمریکا، هجوم هواداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا در واشنگتن دی.سی را "غیر قابل قبول" و "غیر قابل تحمل" توصیف کرد و گفت مجرمانی که در این اقدام شرکت داشتند با عدالت روبرو خواهند شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری نوشت: یورش به کنگره غیر قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی قانونی و غارت... در اینجا یا جای دیگری در جهان، همواره غیر قابل قبول است. من به نقاط بسیاری در جهان سفر کرده ام و همواره حامی حق مردم برای اعتراضات مسالمت آمیز برای باورها و مساله هایشان بوده ام.

پامپئو تاکید کرد: اما خشونت و به خطر انداختن جان دیگران از جمله کسانی که وظیفه حفظ امنیت ما را بر عهده دارند، در داخل و خارج غیر قابل تحمل است. باید فورا مجرمانی که مرتکب این شورش شدند، به پای میز محاکمه آورد.

وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه "آمریکا بهتر از آن چیزی است که امروز دیدیم" گفت او "دموکراسی دست اول را در بهترین حالت خود" دیده است.

هرج و مرج هواداران ترامپ بعد از سخنرانی جنجالی او در واشنگتن دی.سی و تاکید دوباره او بر وقوع تقلب، به سرقت رفتن انتخابات و امتناع از پذیرش شکست انتخاباتی مقابل جو بایدن به راه افتاد. طرفداران ترامپ با یورش به سمت ساختمان کنگره که در حال بررسی آرای الکترال برای تایید پیروزی بایدن بود، کارشکنی کردند. براساس گزارشها، تاکنون ده ها افسر پلیس زخمی شده و حداقل چهار تن کشته شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كنگره دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمله به کنگره آمریکا غیر قابل قبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۶۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۴۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6099970

دیگر خبرها

  • به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
  • امیرعبداللهیان: در مسیر تدوین نقشه راه برای بازگشت روابط طبیعی ایران و مصر هستیم
  • امیرعبداللهیان: ۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی هشدار دادیم
  • امیرعبداللهیان: همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند