Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس سوژه ای با عنوان « افزایش حقوق کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر اعمال شود » در سامانه فارس من به ثبت رساندند و خواستار پیگیری این موضوع از سوی خبرنگاران فارس شدند.

مخاطبان فارس من با طرح این سؤال که چرا حقوق کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر افزایش نیافته است، عنوان کرده‌اند: با توجه به اینکه سازمان انرژی اتمی بخشی از بدنه دولت می‌باشد و از قوانین مصوب دولت نیز پیروی می‌کند، چرا با وجود اینکه تقریبا تمام سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه دولت بر اساس قانون فصل دهم، افزایش ۵۰ درصدی امتیازات را در حقوق کارمندان خود اعمال کرده‌اند، ولی کارمندان زیرمجموعه نیروگاه اتمی از این حق محروم بوده‌اند؟

اختلاف حقوق چندین برابری مدیران با کارکنان

یکی دیگر از مخاطبان نیز چنین می‌گوید: چرا مسؤولین بازرسی به نیروگاه اتمی بوشهر ورود نمی‌کنند که ببینند، کمترین حقوق مدیران نیروگاه، چندین برابر حقوق کارکنان نیروگاه است و در ردیف حقوق نجومی بگیران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در این خصوص گفت: حدود ۲۰ سال در نیروگاه اتمی سابقه کار دارم و از نیروهایی بوده ام که برای گذراندن دوره‌های تخصصی به روسیه اعزام شده‌ام اما کمتر از ۹ میلیون درآمد ماهانه دارم.

وی با بیان اینکه کارکنان دیگری هم هستند که شرایط شبیه به هم داریم، گفت: متأسفانه اختلاف حقوق مدیران با کارکنان متخصص چندین برابر است که این تبعیض باعث اعتراض دیگر کارکنان شده است.

 

مسؤولانی که پاسخگو نیستند

خبرنگار فارس در بوشهر نیز برای پیگیری موضوع به سراغ مسؤولان نیروگاه اتمی بوشهر رفت، اما پس از چندین بار پیگیری از طریق هیات رئیسه و روابط عمومی نیروگاه، این مسؤولان حاضر به پاسخگویی نشدند.

گفتنی است، خبرگزاری فارس موضوع حقوق کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر را از مسؤولان کشوری پیگیری خواهد کرد و در اسرع وقت نتیجه را به مخاطبان این خبرگزاری اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر نیروگاه اتمی حقوق تبعیض نیروگاه اتمی بوشهر کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر حقوق کارکنان نیروگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه این وزارتخانه نوشت که هاله معاون مدیر مرکز رسانه‌های منطقه‌ای در دبی نیز بوده و حدود ۲ دهه پیش به عنوان یک مقام سیاسی و حقوقی به وزارت امور خارجه پیوسته است.

هاله در پلتفرم شبکه اجتماعی (لینکدین) نوشت: در آوریل ۲۰۲۴ پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در اعتراض به سیاست آمریکا در غزه استعفا دادم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این استعفا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که این وزارتخانه کانال‌هایی برای تبادل نظر کارمندان خود در صورت توافق نداشتن با سیاست‌های دولت دارد.

استعفاهای قبلی

حدود یک ماه قبل از آن، آنیل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش بول، مقام وزارت خارجه نیز اکتبر گذشته استعفا کرد.

طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا-آمریکایی فلسطینی الاصل- ژانویه گذشته از سمت خود استعفا کرد.

ایالات متحده به دلیل حمایت از رژیم اشغالگر به دلیل تجاوز مستمر به غزه که منجر به شهادت بیش از ۳۴ هزار شهروند فلسطینی شده که بیشتر آنها زن و کودک هستند مورد انتقاد فزاینده بین‌المللی و گروه‌های حقوق بشری قرار گرفته است.

رویترز گفت که با افزایش تلفات جنگی، گزارش‌هایی از نشانه‌هایی از مخالفت در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا وجود دارد.

نوامبر گذشته، بیش از هزار نفر از مقامات آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده، وابسته به وزارت خارجه، نامه‌ای سرگشاده را امضا کردند که در آن خواستار آتش‌بس فوری شدند.

دیگر خبرها

  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)