Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست دولت همواره بر کاهش فاصله بین مزد و تورم بوده است و ما نیز همیشه سعی کرده ایم در قالب استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی کار به سمت عملیاتی و اجرایی کردن این مسیر حرکت کنیم و این را یک تکلیف قانونی برای خود می دانیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، حاتم شاکرمی در نشست با تشکل های کارگری و کارفرمایی خراسان رضوی در جلسه ای که با حضور نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی این استان برگزار شد، با تاکید بر این که نگاه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همیشه به تشکل های کارگری و کارفرمایی یکسان بوده است، اظهار کرد: وظیفه ما این است که همه تشکل ها را به صورت یکنواخت تقویت کرده و هیچ تفاوتی بین آن ها قائل نشویم و در راستای توانمندسازی تشکل های کارگری و کارفرمایی گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: دولت سال گذشته برای افزایش حقوق کارگران گام های مثبتی برداشت و در سال 99 نیز بیش از 42 درصد افزایش مزد و مزایا را در مجموع شاهد بودیم؛ ما همواره سیاست کاهش فاصله مزد و تورم را دنبال می کنیم .
شاکرمی با اشاره به تقویت و توسعه دولت الکترونیک و بحث شفافیت گفت: خدمات باید به سمت الکترونیکی شدن و سامانه ها پیش برود و با استفاده از نظرات و پیشنهادات تخصصی موانع را مرتفع کنیم. آن چه وظیفه ماست سرعت بخشیدن به کار و انتظارات جامعه کارگری و کارفرمایی است که آن را دنبال کرده و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز مصمم است به جامعه هدف خود با تمام توان خدمت کند و در همین راستا موضوع شفاف سازی و دولت الکترونیک را در دستور کار خود قرار داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کارگری و کارفرمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم هشدار داد که اخبار رسمی کالابرگ را فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام‌کرد: هرگونه خبر رسمی در این زمینه فقط از طریق مراجع رسمی یا سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار در این زمینه، از هموطنان خواست به‌منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 747425

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود