Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:47:08 GMT

امام جمعه بخش باباحیدر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۰۶۲۰

امام جمعه بخش باباحیدر منصوب شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت الاسلام علی مدد مالکی را به امامت جمعه بخش باباحیدر منصوب کرد.

در این حکم آمده است: جناب حجت الاسلام علی مدد مالکی بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و با قدردانی از جناب حجت الاسلام محمدباقر یاوری امام جمعه سابق، جنابعالی از طرف رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان امام جمعه بخش باباحیدر منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

امام جمعه سودجان منصوب شد

در حکم حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری خطاب به حجت الاسلام مالکی آمده است: امید است در هماهنگی کامل با خط مشی ولایت و امامت، علاوه بر اقامه باشکوه نماز جمعه و ارائه خطبه‌هایی بصیرت بخش و وحدت آفرین، بر صیانت از ارزش‌های اسلام ناب محمدی و مبانی عزت آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کنار ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی همت گمارید و با پرهیز از ورود به عرصه‌های رقابت جناحی، گستراندن چتر مهر و عطوفت نظام اسلامی، عمل به سیاست‌های مصوب شورا و تمرکز بر تحقق مأموریت‌ها و توجه به مواردی که به پیوست این حکم تقدیم خواهد شد، تقویت این قلب تپنده فرهنگی را مد نظر قرار دهید.

بدون تردید دستیابی به این مهم، با نصب العین قرار دادن تقوای الهی در کنار زندگی طلبگی و روحیه مردمداری میسر می‌شود و ان شاءالله در این مسیر خطیر، با حمایت نماینده ولی فقیه در استان در کنار بهره مندی از تجربه و اندوخته ارزشمند صاحبنظران، پیشکسوتان و روحانیت معظم، همیاری و همدلی جوانان مؤمن انقلابی، همراهی مردم شریف و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های منطقه، قرین سربلندی و توفیق روزافزون خواهد بود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه جمعه انتصاب جدید بخش باباحیدر حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد