Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ترابی کارگردان نمایش «عزا» از اجرای این اثر نمایشی که یک تئاتر سریالی محسوب می شود در بهار ۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسعود ترابی کارگردان تئاتر درباره تازه‌ترین فعالیتش در این حوزه به گفت: این روز‌ها در حال برنامه ریزی و تمرین نمایشی به نام «عزا» هستم که یک تئاتر سریالی محسوب می‌شود؛ تجربه‌ای که تا امروز کمتر در تئاتر تجربه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشی اثری ۵ قسمتی است که هر بخش موضوع و بازیگران متفاوتی دارد، اما رخداد‌ها در یک لوکیشن اتفاق می‌افتند.

وی ادامه داد: هر قسمت از این نمایش مستقل از بخش‌های دیگر است و پایان بندی متفاوتی هم خواهد داشت. اتفاقات این نمایش سریالی در یک ساختمان ۵ طبقه رخ می‌دهد که هر طبقه داستان مربوط به خودش را دارد و تنها دو سه کاراکتر در کل ۵ قسمت مشترک هستند، اما بقیه بازیگران تفاوت خواهند داشت. این نمایش ۶۶ بازیگر دارد که در هر قسمت بین ۱۰ تا ۱۵ بازیگر حضور دارند.

ترابی درباره زمان اجرای نمایش توضیح داد: تمرینات نمایش آغاز شده است و اگر برنامه ریزی و هماهنگی‌ها درست پیش برود قصد داریم بهار ۱۴۰۰ این اثر نمایشی را در یکی از تماشاخانه‌های خصوصی به صحنه ببریم. بازیگران این نمایش ترکیبی از هنرمندان چهره و حرفه‌ای و جوان تر‌ها هستند که بازیگران کم تجربه طی فراخوانی انتخاب شده اند.

وی در پایان صحبت هایش متذکر شد: نمایش قبلی من «من مُردم روزی که به دنیا آمدم» بود که در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه رفت و دوم اسفند روز آخر اجرا مصادف شد با تعطیلی فعالیت‌های تئاتری به دلیل گسترش بیماری کرونا. امیدوارم اجرای نمایش «عزا» با توجه به اینکه همچنان با بحران کرونا روبرو هستیم، میسر شود، چون به دلیل پر بازیگر بودن نمایش عوامل و گروه بازیگران، انرژی و هزینه زیادی را برای تمرین‌های این اثر متقبل شده اند.   منبع: مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عزا بهار تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «کابوس‌مند» به کارگردانی حسین حیاتی از ۱۱ اردیبهشت ماه در عمارت ارغوان به صحنه می‌رود.

حسین حیاتی پیش از این و در تابستان سال گذشته نمایش «یه گوشه از دایره» را روی صحنه داشت که با استقبال همراه بود. وی نویسندگی و کارگردانی نمایش «کابوس‌مند» را به عهده دارد.

نمایش «کابوس‌مند» در مورد کسانی است که وظیفه ساخت و اجرای کابوس آدمیان را برعهده دارند ...

این نمایش تازه ترین اثر گروه فرهنگی هنری «پارادوکس» است.

بازیگران «کابوس‌مند» عبارتند از مهدی اشرافی، نوید محسنیان، حمید جانانه، کاوه اکبری، مهدی افراسته، سلاله ارغوان، بیتا طایی.

مهدی اشرافی تهیه کننده این نمایش است.

کد خبر 6087985 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟