Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس البرز، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی البرز در رابطه با رحلت آیت الله مصباح یزدی، بیانیه‌ای صادر کردند که به شرح ذیل است؛

ارتعال عالم ربانی؛ فقیه برجسته و فیلسوف نامدار آیت الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی(رضوان الله تعالی علیه) را به محضر مقدس حضرت بقیه الله(ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، علاقه‌مندان و شاگردان ایشان در موسسه ارزشمند امام خمینی(رحمه الله علیه) و طرح دانشجویی ولایت تسلیت عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک ثلمه عدم حضور ایشان به راحتی التیام نمی‌یاد اما امت اسلام همواره در معرض این مصائب قرار داشته اند و همواره رجوع کردند به وعده خدا که فرمودند: مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا
هر آیه‌ای راکه از میان برداریم یا به تأخیر اندازیم، بهتر از آن یا مانندش را می‌آوریم. آیا ندانسته‌ای که خدا بر هر کاری تواناست؟

حیات مبارک آن مجاهد نستوه که بدرستی او را عمار انقلاب نامیده‌اند، مملو از خدمات بی بدیل به اسلام و انقلاب اسلامی بوده است. امواج ناجوانمردانه جسارت‌ها و تخریب‌ها هیچ‌گاه ایشان را از مسیر خدمت به انقلاب دور نکرد و همواره با حسن خلق و صبر انقلابی امور را پیش بردند تا آنجا که رهبر انقلاب در مورد ایشان تصریح کردند: «این سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است. خداوتد متعال ان شاءا... وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد.»

اراده خداوند این بود که جسم پر برکت علامه مصباح در میان ما نباشد اما بدون شک بیش از ۱۲۰ جلد کتاب و خیل فارغ‌التحصیلان توانمند و همینطور نهال‌های محکم کاشته شده در موسسه امام خمینی(رحمه الله علیه) و طرح پر برکت و مبارک ولایت ان شاءلله به اهالی جبهه فرهنگی انقلاب کمک می‌کند تا پیگیری اوامر رهبر عزیزمان در دیدار ۹۵/۰٨/۱۹ با اهالی جبهه انقلاب در خصوص توجه به عقبه فکری انقلاب در مراجعه به آثار و دیدگاه‌های مرحوم علامه مصباح را نصب  العین قرار دهند.

امور ما اهالی جبهه انقلاب با نائب عزیز امام زمان (عجل‌الله) عهد می‌بندیم که آنچه را که در مورد عمار انقلاب فرمودید: فراموش نکنیم و به عهدمان با شما پایبند بمانیم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت بارزانی بعد از دیدار با رهبر انقلاب + عکس

«نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر دیروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بارزانی در توئیتی که همزمان به زبان کردی هم منتشر شد نوشت:

بە دیدار رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای در تهران شرفیاب شدم. در این نشست بر آمادگی و تمایل عراق و اقلیم کردستان جهت پیشبرد روابط همە جانبە با جمهوری اسلامی ایران تأکید نمودیم.

"متیو میلر" سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این که چه نظری درباره سفر نیچروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان به ایران دارد، گفت: ما مدام تشویق به تنش‌زدایی کرده‌ایم، اما نظری درباره این سفر به خصوص نداریم.


دیگر خبرها

  • توئیت بارزانی بعد از دیدار با رهبر انقلاب + عکس
  • ۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبرانقلاب در راه نمایشگاه کتاب