Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت بولس،بولینگ وبیلیارد استان البرزبا بیان این مطلب که بولس و بیلیارد و بولینگ در استان البرز مظلوم واقع شده است گفت:دو باشگاه بولینگ به دلیل عدم توجیه اقتصادی تعطیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سید محسن هاشمی اظهار کرد: با رایزنی های انجام شده درصدد هستیم بخشی از مجموعه ای در عظیمیه را به رشته بولینگ اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: رشته بیلیارد رشته ای تقریبا گران است و کمتر قابل دسترس برای اقشار جامعه است لذا درتلاش هستیم تا این ورزش برای افراد بیشتری در استان قابل دسترسی باشد.

وی یاد آور شد: استان البرز قهرمان پروراست و پتانسیل بالایی در استعدادیابی درهمه رشته های ورزشی از جمله بیلیارد بولینگ و بولس دارد.

هاشمی در پایان گفت: در استان البرز به رشته ای جذاب به نام بولس یا پتانک پرداخته نشده که قطعا با حمایت همه عزیزان هیات که به شایستگی انتخاب شده اند در نهادینه کردن رشته پتانک می کوشیم تا هدف والای نشاط و سلامت را که از اهداف این رشته است ، تحقق بخشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز بیلیارد بولینگ کرج بولس استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید

ایسنا/بوشهر  رییس مرکز مدیریت راههای استان بوشهر گفت: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

محبوبه شهریاری روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده‌ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته یعنی رتبه دوم کشوری را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه‌های ترددشمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماههای فروردین و آذرماه بوده است.

وی درخصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سالجاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و 380 هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راههای استان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا