Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون امور تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمان اظهار کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش تعاون استان کرمان اختصاص داده شد.

"محمدجعفر کبیری" صبح امروز ۱۸ دی‌ماه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در کرمان گفت: شرایط سخت تحریم و عوارض ناشی از شیوع کرونا سفره مردم را محدود کرده و آنها را تحت سخت ترین شرایط قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایران در حال گذراندن سخت‌ترین دوران تحریم است، اظهار کرد: تا کنون مقاومت خوبی کردیم و امیدواریم این مقاومت به پیروزی خوبی منجر شود و ما باید تا روز پایانی دولت تدبیر و امید بهترین برخورد را با ارباب رجوع ولو آنکه کاری از دست‌مان برای رفع مشکل آنها برنمی‌آید، داشته باشیم.

معاون امور تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی کرمان را مهد تعاون ایران دانست و بیان کرد: بزرگترین و موفق‌ترین تعاونی‌ها در استان کرمان است اما باید فرصت‌سازی کنیم تا دچار مشکل نشود.

وی با تاکید برآنکه توسعه تعاونی‌ها می‌تواند محور محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی باشد، تصریح کرد: باید برنامه ریزی عملیاتی جدی برای توسعه تعاونی‌ها داشته باشیم و باید به سمت احیای اعتماد عمومی مردم حرکت کنیم و نگاه قوای مقننه و مجریه را به این سمت باید بیاوریم.

کبیری بر لزوم جذب اعتماد مردم به تعاونی‌ها تاکید کرد و افزود: سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور را راه‌اندازی کرده‌ایم و این نقطه عطفی است و نظام هوشمندی برای نظارت به صورت شفاف خواهد داشت و از رانت و فساد در بخش تعاون جلوگیری می‌کند.

کبیری با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمان اظهار کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش تعاون استان کرمان اختصاص داده شد.

وی از راه اندازی زیست بوم نوآوری بخش تعاونی در کشور خبر داد و بیان کرد: تاکنون در ۱۱ استان این مرکز راه اندازی شده است و با تامین اعتبار می‌توانیم این مراکز را افزایش داد.

معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مرکز نوآوری تعاونی‌ها دو نوع است، اظهار کرد: استان کرمان می‌تواند اولین استانی باشد که مرکز نوآوری نوع یک در آن راه اندازی شود و اگر مسئولین مربوطه در استان تلاش کنند می‌توانیم تا بهمن‌ماه این مرکز را در استان افتتاح کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدن استان کرمان بیان کرد: متاسفانه تعاونی‌های در حوزه معدن، خدمات، هتل و ... در استان کرمان به خوبی ورود پیدا نکرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بخش تعاون تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان راه اندازی برای توسعه بخش تعاون تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: باید ۲۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجید گلشنی منفرد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم تجلیل از کارگران نمونه معدن انگوران از رشد ۲۵ درصدی صدور پروانه و مجوز اکتشاف در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با توسعه اکتشافات در حوزه معادن در آینده نزدیک شاهد فعالیت ۱۶۵ معدن غیر فعال استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان ۲۰۲ معدن فعال و ۱۶۵ معدن غیر فعال داریم، افزود: دلیل اصلی غیرفعال بودن این معادن، اکتشاف نادرست و استفاده نکردن از ذخیره کامل معادن بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شده است، عنوان کرد: مطابق تبصره ۶ ماده ۱۴ قانون معادن باید ۱۵ درصد از حقوق دولتی وصول شده به استان جهت ایجاد رفاه و توسعه با اولویت بخشی که معدن در آن واقع شده اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس باید ۲,۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

گلشنی منفرد در ادامه با اشاره به تخصیص ۴۶۵ میلیارد ریال به شهرستان ماهنشان اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۸۵ درصد از میزان تخصیص یافته به استان، جهت توسعه و آبادانی شهرستان ماهنشان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه تنها ۲۳ درصد از سهم توسعه، عمران و آبادانی حقوق دولتی معادن به استان زنجان تخصیص یافته است، گفت: امید است با تشدید پیگیری‌ها و وصول کامل سهم استان در این بخش، شاهد افزایش فعالیت‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای مناطق معدنی استان باشیم.

کد خبر 748892

دیگر خبرها

  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت