Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:30:53 GMT

مرحله دوم طرح حافظان سلامت در کاشان اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۰۹۳۳

مرحله دوم طرح حافظان سلامت در کاشان اجرایی شد

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به اجرایی شدن مرحله دوم طرح "حافظان سلامت" در کاشان گفت: تقویت بُعد نظارت توسط قرارگاه‌های جهادی، هیئات مذهبی، امامان جماعت از مهمترین اهداف این مرحله است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ کریم اکبری صبح امروز در نشست هماهنگی مدیران قرارگاه‌های حافظان سلامت در کاشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی اظهار داشت: عملیات جدیدی برای کاهش شیوع ویروس کرونا در حال شکل‌گیری است و در قالب خدمت‌رسانی به مردم این اقدامات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لازم است تمام توان و تجهیزات خود را به کار بگیریم، افزود: اگرچه آمارها کاهش پیدا کرده است اما کار تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا با افتخار بسیجیان شهرستان کاشان پای کار هستند و تا این آمارها به صفر نرسد بسیجیان دست از کار نمی‌کشند.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه دو ماه اخیر در شهرستان کاشان قرارگاه‌های جهادی و حافظان سلامت روزهای پرکاری را داشتند، ابراز داشت: اگرچه آمارها کاهش پیدا کرده است اما عادی انگاری نسبت به ویروس کرونا می‌تواند عاملی برای شیوع مجدد و پیک جدید کرونا باشد.

موفقیت طرح حافظان سلامت محله در کاهش مبتلایان و تلفات کرونایی استان اصفهان9330 بسته‌بندی بهداشتی توسط حافظان سلامت اردستانی توزیع شدتیم‌های حافظان سلامت اردستانی در غربالگری رتبه نخست استانی را کسب کردندفعالیت قرارگاه حافظان سلامت در شهرضا به روایت تصاویر

وی با بیان اینکه قوت و قدرت گذشته در مبارزه با ویروس کرونا همچنان ادامه داشته باشد، گفت: مضرات اقتصادی، فرهنگی و مذهبی متعددی با شیوع ویروس کرونا بر جامعه متحمل شده است و بر همین اساس لازم است با تأسی به شهید سلیمانی در میدان بمانیم چراکه منش و راه این شهید بزرگوار در میدان ماندن بود.

اکبری با بیان اینکه باید با تلاش و اقدامات عملی جامعه را به حالت عادی برگردانیم، تصریح کرد: سپاه و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان حامیان قرارگاه‌های حافظان سلامت این شهرستان هستند و خوشبختانه امور حمایتی توسط مردم، خیران، هیئات مذهبی و قرارگاه های جهادی پیگیری می‌شود.

وی ضمن تأکید بر آموزش همگانی مورد حمایت رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: لازم است تیم‌های نظارتی با همکاری معتمدان، امامان جماعت و دیگر افراد بسیج شده و در حوزه نظارت تمام تلاش خود را به کار بگیریم به نحوی که حتی در حوزه واکسیناسیون نیز خود را آماده کنیم.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به عملکرد خوب بسیج در حوزه واکسیناسیون فلج اطفال افزود: در ایام پیش رو امکان ابتلا به دیگر بیماری‌ها نظیر آنفولانزا را پیش رو داریم و بر همین اساس با توجه به حساسیت شرایط سپاه و مجموعه بسیج هیچگونه برنامه تجمعی ندارد.

وی با بیان اینکه در ایام پیش رو اقداماتی نظیر توزیع اقلام معیشتی را برنامه‌ریزی می کنیم، ابراز داشت: با اقدامات صورت گرفته دو هزار و 500 بسته بندی بهداشتی تهیه و میان اقشار مورد هدف توزیع شد و تمامی این اقدامات با این هدف است که کاهش آمارها به معنی عادی‌انگاری نیست و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حافظان سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، افزود: تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری به دبیرخانه جهت گزارش به رئیس جمهور ارسال نمایند.

وی ضمن اشاره به رهنمودهای رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص تاکید ویژه به امنیت غذایی و تأمین غذای سالم برای مردم کشور، اظهار داشت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، مستلزم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم است.

کد خبر 6088255 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا