Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا تاکنون به دکوراسیون اتاق خود توجه کرده اید؟ اگر همین حالا در حال مشاهده آن هستید، ببینید لوستر چه ارتباطی با بقیه وسایل دارد؟ احتمالا کسانی هستند که بدون هیچ اطلاعاتی و کاملا ناآگاهانه این کالا را برای اتاق خود تهیه کرده اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خوگر، لوسترها به عنوان نورپرداز محیط در زیبایی فضا بسیار تاثیر دارند؛ اما انتخاب گزینه مناسب برای محیط اتاق شما کدام است؟ شاید شما هم جزو کسانی هستید که نمی دانند توجه به چه نکاتی بهترین انتخاب را برای آنها فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیش روی شما نکات جالب توجهی را وجود دارد که به شما کمک می کند یک اتاق دوست داشتنی در کنار لوستری جذاب داشته باشید. کافی است صبوری کنید و با ما همراه باشید.

حقایقی از لوسترها که نمی دانستید!

لوستر خوب یا لوکس؟! مسئله این است! احتمالا شما هم مانند خیلی از افراد دنبال این هستید که اتاق خواب دلخواه خود را داشته باشید. از آنجایی که لوستر به عنوان نورپرداز محیط عمل می کند، ظاهر آن نیز باید با باقی لوازم و فضا هماهنگی داشته باشد.

دیگر زمان آن رسیده که قبول کنید خیلی از مفت ها مفت هم نمی ارزند. اگر خرید لوستری مناسب کمی بیشتر از بودجه شما بود، لطفا صحنه را ترک نکنید! باور کنید لوستر ارزان همیشه هم خوب نیست و ارزشش را دارد به دنبال کالای مناسب خود باشید.

قبل از هرچیز اتاق خود را بررسی کنید و به این پرسش ها پاسخ دهید. بزرگ یا کوچک؟ سقف گچ بری شده دارد یا خیر؟ پر از وسیله است یا خلوت به نظر می آید؟ جواب این سوالات به شما کمک می کند گزینه های انتخابی خود را محدود کنید.

فروشگاه های معتبر و حرفه ای هزاران مدل در اختیار شما می گذارند و اگر ندانید چه می خواهید، سرگیجه می گیرید. زمانی که گزینه های مناسب خود را می شناسید، فیلترگذاری می کنید و به انتخاب خود نزدیک می شوید.

آیا وسایل اتاق بیشتر از جنس چوب هستند؟ در این صورت سراغ لوستر و آویز چوبی بروید. مطمئن باشید پشیمان نمی شوید و هارمونی لازم را ایجاد کرده اید.

سقف همه چیز است!

تم رنگی خاصی محیط اتاق شما را در انحصار خود گرفته است؟ در این حالت از رنگ مکمل برای انتخاب محصول استفاده کنید. مطابق ضرب المثل معروفی که می گوید هرکه بامش بیش برفش بیشتر، بنابراین تعداد لامپ بیشتر = مصرف برق بیشتر = روشنایی بیشتر. بنگرید که با چند لامپ نیاز شما برطرف می شود.

به بالای سر خود نگاه کنید. آیا در سقف اتاق شما لامپ هالوژن کار گذاشته شده است؟ در این صورت لوسترهای پرنور و حجیم چندان جالب نیستند. نکته دیگری که در رابطه با همین موضوع لازم است ذکر شود، این است که بدانید چنانچه سقف اتاق گچ بری های هنری دارد، باید انتخاب شما از انواع لوستر ساده باشد. دیگر جای حرف باقی نمی ماند!

هنوز تمام نشده است و باز هم نگاهی به قد و قامت دیوارها بکنید. هرچه آنها دیوارها رشیدتر و بلندتر باشند، سقف نیز دورتر از دسترس شما قرار دارد. از آنجایی که امکان ندارد دیوارها را کوتاه کنیم؛ بنابراین لوستر بلندتری انتخاب می کنیم.

بدانید و آگاه باشید که اتاق خواب محل استراحت است!

شاید در قسمت های قبل کمتر به این موضوع اشاره شد که شما در اتاق خواب خود قصد ندارید مهمان بیاورید و پذیرایی را برای این کار ساخته اند. هدفی که از بیان این موضوع داریم، این است که لوسترهای با نور مستقیم هنگام استراحت احتمالا به چشم شما آسیب می زند.

برای اینکه اتاق خواب شما هنوز هم مامن آرامش و استراحت شما باشد، کالایی را برگزینید که نور لامپ ها مستقیم نیست. در این گونه مدل ها معمولا نور لامپ ها با حباب های زیبا به سمت سقف هدایت می شوند یا به صورت ۹۰ درجه قرار می گیرند. حداقل می دانید که دیگر به صورت مستقیم چشم شما را اذیت نمی کند.

نکته آخر را بیاموزید و بدانید متراژ اتاق خواب شما اگر حداکثر ۹ متر باشد، سایز لوستر را بین ۶۰ تا ۸۰ سانت انتخاب کنید. آگاه باشید خرید لوستر جدید که رضایت شما را هم به همراه داشته باشد، مستلزم داشتن این فاکتورهاست.

خرید اینترنتی لوستر و دیگر هیچ!

این روزها افراد دیگر خریدهای خود را در منزل و با کلیک های متوالی موس انجام می دهند. شما چطور؟ می خواهید اتاق خوابی زیبا با نورپردازی جذاب داشته باشید و در فکر خرید آن هستید؟ قبل از اینکه پول خود را خرج کنید، بدانید چه می خواهید.

همه ما موظف به رعایت قرنطینه هستیم و گشت و گذار در بازار ممکن است به جای لوستر ویروس کرونا را حواله زندگیمان کند. این کار هم به نفع سلامتی ماست هم بدون محدودیت زمانی امکان مشاهده مدل های مختلف را داریم. خرید اینترنتی لوستر و آویز در ایام کرونایی نه تنها یک پیشنهاد بلکه یک ضرورت است. آن را انجام دهید.

شاید هم در این فکر باشید که چطور باید از سایتی مطمئن به صورت غیر حضوری خرید کنید؟ شما حق یک خرید اینترنتی و امن را با ارسال سریع کالا دارید. در همین راستا ما پیشنهاد می کنیم به وب سایت خوگر سری بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انواع لوستر خرید لوستر اتاق خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رسید. این بازی با نکات جالبی همراه بود، از پاس زیبای تونی کروس به وینیسیوس و گل اول رئال گرفته، تا کامبک بایرن مونیخ با گل هری کین از روی نقطه پنالتی.

ستاره انگلیسی که به دنبال کسب اولین جام با بایرن مونیخ است، در مورد تساوی امشب گفت:«بازی‌های بزرگ، همیشه دشوار هستند. جو امشب باورنکردنی بود. مطمئنم هفته آینده هم همینطور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ حضور داشته باشم. امشب نکات مثبت زیادی داشتیم. برخی از جزئیات کوچک وجود دارد که باید از آنها درس بگیریم و درست‌شان کنیم، زیرا ممکن است در بازی بعدی مجازات شویم. در هفته آینده با تمام قوا به مصاف رئال می‌رویم.»

کین سپس در مورد صحنه پنالتی و تلاش جود بلینگام برای به هم زدن تمرکزش قبل از ضربه گفت:«راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من در حال خودم بودم و به اطرافم توجهی نداشتم. مطمئنم که او سعی می‌کرد که چیزهایی بگوید که باعث شود تمرکزم از دست برود.»

دیگر خبرها

  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • «افعی تهران» خط قرمزهای اتاق درمان را رد می‌کند/ ارتباط بین روان‌درمانگر و مراجع، ضد روان درمانی است
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»