Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج مستضعفین از رصد سلامتی ۶۵ میلیون نفر از آحاد ایرانی در طرح سردار شهید سلیمانی با مشارکت وزارت بهداشت و سازمان بسیج خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سردار مسلم چشمی در دیدار با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران، اظهار داشت: به عنوان کمیته ارزیابی و پایش قرارگاه شهید سلیمانی در استان‌های مختلف فعالیت‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مازندران به دلیل قرمزبودن چهار شهر در اولویت بوده و از نزدیک با همفکری میان بسیج، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی راه برون رفت از مشکل را باید بیابیم.

چشمی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی یک طرح مشترک میان سازمان بسیج و وزارت بهداشت و دارای چهار کمیته بوده که کمیته شناسایی و پایش همان بیماریابی فعال در درب منازل است.

این‌مسئول بسیجی تصریح کرد: در کمیته مراقبتی اگر فردی در منزل دچار مشکل شد، این تیم که متشکل از تیم پزشکی  پرستار است فرد بیمار را مورد معاینه قرار می‌دهند و در کمیته حمایتی نیز از لحاظ اقتصادی به افرادی که در قرنطینه هستند کمک می‌شود.کمیته نظارتی نیز توسط اصناف بر اجرای درست پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کند.

اجرای قانون تعرفه‌‌گذاری خدمات پرستاری باعث ایجاد عدالت در سلامت خواهد شدطرح سلامت آب "سد کمال صالح" استان مرکزی آماده شد"طرح شهیدسلیمانی" پشتوانه بازیابی سلامت‌ جامعه است

چشمی بیان کرد: در کل کشور حدود 80 درصد یعنی 65 میلیون نفر توسط 240 هزار نفر بسیجی شناسایی و غربالگری شدند. این طرح مفیدترین و موثرترین طرحی بود که اجرا شد و نظارت بر عبور و مرور در کنار این طرح به کنترل بیماری کمک کرد.

مسئول رصد و پایش طرح شهید سلیمانی ادامه داد: تاکنون طبق اعلام وزارت بهداشت، 70 درصد در مرگ و میر و 60 درصد در بستری بیماران کرونایی کاهش داشتیم که اثرات و نتایج این طرح است.

انتهای پیام/ 682/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سلیمانی سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر

نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» روز گذشته به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد. در این همایش عباسپور رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان، حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان و بهمنی مسئول امور هنری اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.

در حاشیه برگزاری این همایش حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: نخستین همایش خوشنویسی کاتبان وحی توسط انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشنویسی هنری مقدس و ماندگار در خدمت حق و حقیقت است، ادامه داد: قرآن و آیات کلام الله مجید برکات و ثمرات بی‌بدیل در رشد و شکوفایی اندیشه والای انسانی دارد و بی تردید وقتی هنر خوشنویسی به خدمت کتاب قرآن در می‌آید اعتلا پیدا می‌کند.

رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با اهداف برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و گفت: کشور ما در عرصه هنر خوشنویسی، پیشتاز بوده و به دنبال ترویج فرهنگ و معارف قرآنی با استفاده از ابزار هنر هستیم.

وی با بیان اینکه نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» در کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد، افزود: در این همایش هر کدام از هنرمندان خوشنویس یک یا چند آیه از قرآن را کتابت کردند.

صابری با اشاره به برگزاری این همایش در سال‌های بعد خبر داد و گفت: آثار کتابت شده به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده می‌شود و به دنبال چاپ این آثار نیز هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت