Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:22:46 GMT

۹۰۰ تن‌گوشت قرمز در استان ایلام تولید شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۱۲۰۷

۹۰۰ تن‌گوشت قرمز در استان ایلام تولید شده است

گروه استان‌ها - معاون عمرانی استانداری ایلام روند افزایش تولیدات دامی در استان ایلام را روند افزایشی دانست و گفت: تولید ۹۰۰ تن گوشت قرمز در استان ایلام نمونه‌ای از این افزایش است. - اخبار استانها -

احمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام؛ توجه به جامعه عشایری استان ایلام به عنوان جامعه مولد و موثر در تولید را از اولویت‌های مدیریت ارشد استان عنوان کرد و اظهار داشت: تا کنون بیش از 200 میلیارد ریال برای تقویت توان تولید عشایر استان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری ایلام هزینه انجام شده را موثر در افزایش تولید عنوان کرد و گفت: عشایر استان نیز در 30 ماهه اخیر توانسته‌اند با بهره‌مندی از کمک دولت در استان بیش از 900 تن گوشت قرمز تولید کنند.

افزایش تصرف ایل‌راه‌های عشایر کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده استعناوین شهر ملی دست بافته‌های عشایری و دبیر خانه ثبت جهانی به فیروزآباد و شیراز اهدا شد27 هزار تن نهاده دامی برای عشایر تامین شد

کرمی عنوان کرد: افزایش تولید گوشت قرمز علاوه بر نیاز استان مازاد آن در استان‌های همجوار توزیع شده است.

وی اهتمام دولت به تامین نیازهای جامعه عشایری استان ایلام که 11 درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند مورد اشاره قرار داد و افزود: آب رسانی به عشایر، بازگشایی و ترمیم راه‌های عشایری و دادن تسهیلات زودبازده و کم بهره از دیگر اقدامات دولت در راستای کمک به جامعه عشایری استان است.

کرمی به در آمد بیش از 10هزار میلیارد ریال عشایر ایلام اشاره کرد  گفت: این میزان درآمد در اقتصاد و معیشت و اشتغال استان تاثیر گذار است و حفظ این سرمایه که بومی و بدون وابستگی به خارج است ضروری است.

انتهای پیام/180/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این محصول که بدون بو و با طعم مطبوع است، با یک پنجم قیمت نمونه‌های خارجی به تولید تجاری رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب راه های عشایری ایلام بر اثر سیلاب
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول