Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوری زاده گفت: یکی از راه های کاهش جمعیت کیفری زندان و ایجاد آرامش روانی در زندانیان، اجرای طرح پایش زندانیان و دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با زندانیان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب سنقروکلیایی به همراه جمعی از قضات شهرستان در معیت رئیس زندان سنقر با هدف بررسی طرح پایش زندانیان، از کلیه قسمت های مجموعه زندان شهرستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبدی رئیس زندان شهرستان سنقروکلیایی در خصوص فضای فیزیکی زندان و آمار موجودی زندانیان شهرستان، تعامل نزدیک زندان با دادگستری در خصوص بازدیدهای دوره‌ای قضات از زندان در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانیان و طرح پایش و طرح نظارت الکترونیک، اقدامات اجرایی پیشگیری از کرونا در بین زندانیان، اقدامات اجرایی حوزه های فرهنگی و تربیتی، مشاوره و روان درمانی و اشتغال زایی زندانیان، گزارش مبسوطی ارائه نمود.

نوری زاده دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سنقروکلیایی نیز در این جلسه بر تعامل بیشتر زندان با مراجع قضایی در بحث کاهش جمعیت کیفری و اجرای دقیق طرح پایش و تسریع در حل مشکلات قضایی زندانیان با حضور مستمر قضات در زندان و جلسات شورای طبقه بندی تاکید کرد.

نوری زاده بیان داشت: یکی از راه های کاهش جمعیت کیفری زندان و ایجاد آرامش روانی در زندانیان، اجرای طرح پایش زندانیان و دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با زندانیان است.

رئیس زندان شهرستان سنقروکلیایی در پایان از ریاست محترم دادگستری و دادستان محترم سنقروکلیایی بخاطر توجه ویژه به زندان شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح پایش زندانیان کاهش جمعیت کیفری زندان شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان