Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@13:22:42 GMT

لپ تاپ‌های میت بوک ۲۰۲۱ معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۱۲۷۶

لپ تاپ‌های میت بوک ۲۰۲۱ معرفی می‌شود

لپ تاپ‌های میت بوک ۲۰۲۱ هواوی شامل میت بوک ۱۳، میت بوک ۱۴ و میت بوک ایکس پرو به زودی با پردازنده نسل یازدهم اینتل معرفی خواهند شد.

شرکت هواوی در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم رونمایی از لپ تاپ‌های جدید خود، یعنی مدل‌های ۲۰۲۱ میت بوک ۱۳ و میت بوک ۱۴ است. این محصولات با مشخصات سخت افزاری جدید و به روز معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان نوت بوک پرچم‌دار و به اصطلاح «بیزینسی» هواوی شناخته می‌شود، MateBook X Pro مدل ۲۰۲۱ است که هواوی از مدل به‌روز شده آن هم رونمایی خواهد کرد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند هواوی در تولید این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم «اینتل» (Intel) و کارت گرافیک MX 450 «انویدیا» (Nvidia) استفاده کرده است.

مشخصات هواوی میت بوک ۱۳ و میت بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۱

هواوی MateBook 13 و MateBook 14 مدل ۲۰۲۱ مجهز به پردازنده نسل یازدهم، کارت گرافیک قدرتمند MX 450، شانزده گیگابایت رم DDR4 2666MHz، حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD و ویندوز ۱۰ بوده و سایر مشخصات آن‌ها به مدل‌های موجود شباهت دارد.

مشخصات هواوی میت بوک ایکس پرو

هواوی MateBook X Pro جدید با پردازنده نسل یازدهم، کارت گرافیک MX 450، قابلیت استفاده هم‌زمان از چند برنامه (Multi Window)، باتری ۵۶ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات در کنار سایر ویژگی‌های قابل قبول، معرفی خواهد شد. همچنین سایر ویژگی‌های این مدل از لپ تاپ جدید هواوی را می‌توان مشابه لپ تاپ هواوی MateBook X Pro مدل ۲۰۲۰ عنوان کرد.

هواوی چند سالی است تولید لپ تاپ‌های خود را تحت برند Matebook آغاز کرده و در همین مدت کوتاه توانسته رشد قابل توجهی را در این حوزه کسب کند. قابلیت‌های خاص لپ تاپ‌های هواوی همچون دوربین پنهان، سنسور اثر انگشت، صفحه نمایش کم حاشیه و همچنین Huawei Share باعث شده تا لپ تاپ‌های این شرکت برای مخاطبان جذابیت خاصی داشته باشد.

منبع: گجت نیوز کد خبر 467015

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لپ تاپ هواوی تازه های تکنولوژی لپ تاپ مشخصات لپ تاپ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لپ تاپ میت بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است