Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین پیروانی امیدوار است فوتبال ایران بعد از انتخابات از این برنامه‌ ها و قراردادهای عجیب رها شود

غلامحسین پیروانی سرمربی سابق فوتبال ایران درباره انتخابات فدراسیون و دربی تهران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، غلامحسین پیروانی درباره آغاز نام‌ نویسی از داوطلبان برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال و پیش قدم شدن علی کریمی گفت:

علی کریمی یک اسطوره و چهره دوست داشتنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی ‌ها می گویند او تجربه لازم را ندارد اما قرار نیست کریمی تنها باشد. در این مسیر دبیرکل و نواب رئیس به او کمک می ‌کنند. کمیته ‌ها و دپارتمان ها هم هستند و او تنها نیست.

او به روی کار آمدن اسطوره‌های ورزش در فدراسیون ‌های مختلف اشاره کرد و گفت:

اخیرا قهرمان کشتی ترکیه رئیس فدراسیون شد. یا حضور علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی باعث موفقیت این رشته شده و به این ورزش رونق می‌ دهد. علی کریمی هم یک فوتبالیست درجه یک بوده و دارای اعتبار و می‌ تواند فوتبال ما را با نام خود بالا ببرد.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره گذر از برهه کنونی و پشت سر گذاشتن پنج سال نسبتا سخت برای فوتبال ایران گفت:

امیدوارم فوتبال ایران بعد از انتخابات از این برنامه‌ ها و قراردادهای عجیب رها شود. همه در جریان اتفاقات اخیر و غرامت‌ از فوتبال ایران هستند. امیدوارم وکلای خوبی را برای پرونده ویلموتس بگیرند و این ضرر و زیان را از بین ببرند.

پیروانی درباره عملکرد اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعم از مهدی تاج، حیدر بهاروند و سایر اعضای هیات رئیسه گفت:

تاج هم از این اتفاقات در عذاب است. عمده انتقادهایی که به فدراسیون فوتبال می ‌شود به خاطر ماجرای ویلموتس است. کسی دوست ندارد این اتفاق بیفتد و ما علاوه بر شکست در زمین مسابقه، در دادگاه‌ هم شکست بخوریم. این قرارداد همه چیز را زیر سوال برد. به نظرم اگر قراردادهای اینچنینی رخ نداده بود، فدراسیون کارنامه بدی نداشت اما با این اتفاق، فدراسیون زیر ذره‌بین قرار گرفت.

او جام جهانی 2018 را نقطه عطف فوتبال ایران در این دوره از مدیریت فدراسیون دانست و گفت:

اتفاقات فوتبالی خوب هم رخ داده بود ولی دوران سختی بود. تیم ‌های ملی در برخی موارد بسیار بد ظاهر شدند. برخی چهره‌ های فوتبال را تخریب کردند. برادر من در تیم ملی امید همینطور بود. نکونام را به عنوان مربی آوردند اما مانند انار "آب لمبو" شده چلاندند.

این پیشکسوت فوتبال افزود:

امیدوارم هر کسی که می ‌آید، اثر مثبت بگذارد و از این دوره عبور کنیم. چهره ‌های دیگری مانند علی دایی و مهدی مهدوی ‌کیا هم موثر هستند. آنها هم باید پا پیش بگذارند. وظیفه ما است از چهره جدید در انتخابات حمایت کنیم و در کنار رئیس فدراسیون باشیم.

پیروانی درباره مخالفت برخی از چهره ‌های بازنشسته با قانون منع به کارگیری بازنشستگان و تلاش برای شرکت در انتخابات افزود:

اگر قانونی در همه فدراسیون ‌ها اجرا شده، در فدراسیون فوتبال هم باید جاری شود. باید قوانین را اجرا کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی امید درباره لیگ برتر فوتبال ایران و دیدار پرسپولیس و سپاهان نیز افزود:

پرسپولیس تمام مهره‌های موثر خود را از دست داده است. ترابی، علیپور، خلیل ‌زاده، نادری، بیرانوند، بشار رسن و ... از این تیم رفته ‌اند و از طرفی آل کثیر هم محروم شد. این اتفاقات لطمه جدی به پرسپولیس وارد کرد. به جای اینکه این تیم تقویت شود، تخریب شد. پرسپولیس می‌ تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هم شود.

پیروانی ادامه داد:

الان مشکل پرسپولیس نداشتن مهاجم است. این تیم نه گل می ‌زند و نه گل می ‌خورد. با جذب یک مهاجم آماده، وضعیت پرسپولیس بهتر می ‌شود.  

پیروانی همچنین درباره عملکرد استقلال در فصل جاری نیز گفت:

استقلال عملکرد بدی نداشته و فوتبال بدی بازی نمی‌ کند. آنها کسی را از دست نداده‌ اند و مهره ‌های خوبی را هم جذب کردند.

سرمربی سابق فجر سپاسی و برق شیراز افزود:

به نظرم پرسپولیس خیلی در نقل ‌و انتقالات ضربه خورد. یحیی همان آدم پارسال است که استخوان ‌بندی این تیم را از دست داده و حالا در حال بازسازی مجدد است. سپاهان هم روز به روز بهتر می شود. تیم ‌های امسال خوب هستند اما پرسپولیس مقداری تضعیف شده است.

اخبار داغ 

هویت متهمین شرط بندی مشخص شد؛ دو پیشکسوت و یک بازیکن! پنجره بسته یک باشگاه با قول سه رای در انتخابات باز شد! دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله چرا گل میلان به یوونتوس توسط VAR رد نشد؟ اوله گونار سولسشر: منچستریونایتد مقابل بهترین تیم حال حاضر انگلیس شکست خورد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: غلامحسین پیروانی فدراسیون فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد