Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:48:00 GMT

هشدار سقوط بهمن در ارتفاعات البرز

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۱۶۷۴

هشدار سقوط بهمن در ارتفاعات البرز

«فریبا گودرزی» امروز (پنجشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا ادامه داد: ‌از امروز تا چند روز آینده در اکثر مناطق کشور، آسمانی صاف و جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به پایداری هوا، افزایش غلظت و کاهش کیفیت هوا قابل پیش‌بینی است.

به گفته گودرزی، ‌در حال حاضر هوای تهران و اصفهان ناسالم برای همه گروه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا نیز آلودگی هوا برای تهران، کرج، قم، اراک و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از همین رو از مردم می‌خواهیم تا از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و از فعالیت‌های باز و ورزش در هوای آزاد اجتناب کنند.  

گودرزی با اشاره به وزش باد شدید در در نوار شرقی کشور شامل سیستان و بلوچستان، ‌شرق کرمان و شرق و مرکز هرمزگان گفت: از امروز گیلان و اردبیل شاهد وزش باد شدید خواهند بود.

وی آسمان تهران را غبارآلود دانست و افزود: ‌این شرایط تا روز شنبه ادامه دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان تغییرات آب و هوا فریبا گودرزی وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور بهمن آلودگی هوا سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تغییرات آب و هوا فریبا گودرزی سیستان و بلوچستان تغییرات آب و هوا فریبا گودرزی وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور بهمن آلودگی هوا سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و ابگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص زیرکوه، خوسف، بیرجند،برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش بینی است.

لطفی افزود:خسارات قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است

وی گفت:روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع وجاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.


پرهیر از سفر‌های غیر ضرور،احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه های هواشناسی استان است. 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • پیش بینی مه آلودگی در ارتفاعات استان سمنان
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • پیش بینی مه آلودگی در ارتفاعات سمنان