Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-یک منبع آگاه، بزرگترین پالایشگاه هند، نخستین محموله «نفت بصره» را از کشور عراق خریداری کرد.

 بر اساس ردیابی کشتی ها و اعلام یک منبع آگاه، بزرگترین پالایشگاه هند، نخستین محموله «نفت بصره» را از کشور عراق خریداری کرد.

آمارها نشان می دهد که این کشتی 4 ژانویه بندر بصره در جنوب عراق را ترک کرده و انتظار می رود که 14 ژانویه به بندر «چنای» در جنوب شرق هند برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع اعلام کرده اند که این شرکت هندی قرار است سه گرید نفت سنگین، متوسط و سبک بصره عراق را خریدار ی کند همچنین یک میلیون بشکه نفت متوسط بصره هم قرار است به یک شرکت وابسته چنای برود.

تاکنون این شرکت پالایشی هند و شرکت ملی نفت این کشور در این مورد هیچ اظهار نظری نکرده اند.

این شرکت هندی تقریبا یک سوم ظرفیت پالایشی 5 میلیون بشکه ای این کشور را کنترل می کند.

هند یکی از بزرگترین مشتریان نفتی ایران است.هند واردات نفت ایران را که زمانی سومین صادرکننده بزرگ به این کشور بود، در اواسط سال ۲۰۱۹ پس از انقضای معافیتهای آمریکا متوقف کرد. این کشور ۷.۶۵ میلیون تن نفت ونزوئلا را در فاصله ژانویه تا اکتبر امسال در مقایسه با ۱۵.۹ میلیون تن در سال ۲۰۱۹ وارد کرد.

اخیرا وزیر نفت کشور هند علاقه مندی به دریافت دوباره نفت از ایران کرده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق ظهر دوشنبه به همراه وزیر داخلی عراق از مرزهای زرباطیه عراق و مرز مهران بازدید کردند.

وی با اشاره به پیگیری‌های ایران و عراق برای حل مشکلات مرزهای دو کشور برای اربعین، افزود: هفته گذشته مسایل و موضوعات مرز خسروی بررسی و امروز نیز مسایل مرز زرباطیه عراق و مهران بررسی شد.

آل صادق عنوان کرد: اهتمام مسوولان دو کشور ایران و عراق خب و فصل مشکلات مرزهای در بحث زیرساخت‌ها برای تسهیل در تردد زوار و موکب ها است.

وی بیان کرد: موضوعات و مشکلات دیگر مرزهای دو کشور برای اربعین نیز بررسی می‌شود.

کد خبر 6098176

دیگر خبرها

  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • حرکت جالب صندوقدار برای ادب کردن مشتری (فیلم)