Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: امسال خیرین این استان ساخت ۵۴ فضای آموزشی را متعهد شدند.

«امین فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: امسال تعهدات خیرین مدرسه ساز این استان نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

 

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی بیان کرد: سال گذشته تعهدات خیرین این استان ۱۵۵ میلیارد ریال بود که هدفگذاری امسال ۱۸۰ میلیارد ریال بوده و تاکنون ۳۴۰ میلیارد ریال جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فلاح با اشاره به افزایش تعداد خیرین مدرسه ساز این استان در سال جاری عنوان کرد: سال گذشته خیرین استان ۳۷ پروژه آموزشی را تعهد کردند که امسال ۵۴ طرح با اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال تعهد شده که این میزان تا پایان سال افزایش پیدا می کند.

 

 

فلاح با بیان اینکه از ۳۴ طرح آموزشی تعهد شده توسط خیرین استان در سال جاری بیش از ۷۰ درصد اجرایی شده است، تصریح کرد: از سال ۸۵ اولین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز استان تا پایان سال ۹۸، تعهدات خیرین این استان، ( ۱۰۳ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان) بوده است.

 

 

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی ادامه داد: همچنین توسط خیرین تاکنون ۳۱۰ فضای آموزشی با هزار و ۲۱ کلاس درس در استان احداث شده و ۱۹۲ قطعه زمین جهت احداث فضای آموزشی به مدارس استان اهداء شده است.

 

 

به گفته فلاح اینک در استان خراسان شمالی ۴۸۱ خیر ثبت شده که از این تعداد ۴۰۷ خیر حقیقی و مابقی حقوقی هستند که از مجموع کل خیرین حقیقی ۹۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

 

 

در استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی ۱۸۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار باب مدرسه تحصیل می‌کنند.

 

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدرسه سازی خیرین مدرسه ساز خراسان شمالی خراسان شمالی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، اظهار داشت: امروز بازار نهاده‌ها در آرامش کامل است. شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره گیری از مکانیزم استمهال، خدمت مهمی به جامعه مرغداران کرده است، به گونه‌ای که عمده انبار‌های مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.
وی ادامه داد: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک گفتگوی ملی با مرغداران کشور هستیم، زمان آن رسیده که با بهره وری و کارایی بالاتری تولید کنیم.
شیرزاد یادآور شد: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند و با همه ظرفیت مان متعهد به خرید مرغ هستیم و با شیبی ۲۷ درصدی طی یکماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن خرید مرغ رسیده است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در ماه رمضان حدود ۱۷ هزارتن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین المللی متوقف کرده و تکمیل، کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.
شیرزاد گفت: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه درگردش مکفی و بیمه قیمت محصولات دارد. حتما باید کریدور‌های صادراتی فعال شود. صادرکنندگان مرغ باید مشوق‌های صادراتی و بسته‌های حمایتی دریافت دارند.
وی ادامه داد: صادرات موفق مرغ وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم و نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار