Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: اعضای یک گروه هوادار ترامپ که برخی‌شان لباس ضدیورش به تن داشتند، وارد ساختمان‌های کنگره شدند و نمایندگان کنگره را وادار کردند تا با وحشت زیر میزهایشان پنهان شوند.

به گزارش مهر، مانند بسیاری از افرادی که از نزدیک در حال مشاهده اخبار در سراسر آمریکا هستند، اعضای صنعت سرگرمی نیز به این عمل واکنش نشان دادند و خشم خود را نسبت به این قانون گریزان و آشوبگران در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین حال بیشتر اعضای صنعت فیلم و سرگرمی خود ترامپ و جمهوری‌خواهان را مسئول این وضعیت دانستند و توییت‌های وی را مسئول تهییج مردم خواندند.

جیمز منگولد کارگردان «ولوورین» و «راه رفتن روی خط» با درخواست برای بایکوت کامل شبکه فاکس نیوز از طریق تحریم دادن تبلیغات سینمایی و آگهی‌های تلویزیونی به این شبکه نوشت: با دیدن این بی‌قانونی در ساختمان کنگره – بی‌شرف‌هایی که از کودتا حمایت می‌کنند – به شدت غمگین می‌شوم. مرداک‌ها تبعیض نژادی، تبعیض جنسیتی، دروغ‌های تلخ و صدمات زیادی به کشور ما زده‌اند. همکاران فیلمساز، ما باید فاکس را تحریم کنیم و از قدرت‌مان استفاده کنیم تا تبلیغات فیلم‌هایمان در فاکس پخش نشود.

جیمز گان کارگردان نوشت: خب، ترامپ الان یک چیز توییت کرد؛ که خوب است. او باید منتظر می‌ماند تا هوادرانش پلیس را عقب می‌راندند و وارد کنگره می‌شدند؟

مارک رافلو بازیگر نیز نوشت: تصور کنید اگر چنین کاری از حامیان این طرف صورت می‌گرفت. حتماً خون ما روی زمین ریخته شده بود و یک نفر از ما هم تازه مسلح نبودیم. اما به آن‌ها اجازه داده‌اند این کار را بکنند.

وی در توییت دیگری افزود: این به معنی تلاش برای کودتا از سوی ترامپ و شرکای جرم وی است. همه تقصیر ترامپ و کابینه اوست.

کریس اوانز بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» در فیلم‌های مارول هم به مقایسه رفتار پلیس با شورشگران در کنگره و اعتراض کنندگان صلح‌آمیز مردم ضد ترامپ در سال ۲۰۲۰ پرداخت و نوشت: افراد بسیاری مسبب این وضع هستند.

آرمی همر نوشت: چه خوب که این اعتراض‌ها به جنبش «جان سیاهان مهم است» ربطی ندارد وگرنه این اشغال‌ها پلیس ضدشورش را وسط آورده بودند.

متیو ای. چری هم نوشت: اگر ما مسبب این وضعیت بودیم یک بمب روی سرمان انداخته بودند.

جاش گد نوشت: این یا به معنی نادیده گرفتن پلیس کنگره است یا تمایل به همدستی برای این هرج و مرج. در هر صورت نمی‌توان این را توجیه کرد. انگار هیچ مشکلی ندارید که تروریست‌های واقعی را آماده کنید.

ساشا بارون کوهن بازیگر هم با انتقاد از مارک زاکربرگ خواستار ممنوع کردن نوشته‌های ترامپ در توییتر و یوتیوب شد.

شمار زیادی از هالیوودی‌ها هم مستقیم ترامپ را مسبب این وضعیت خواندند و گفتند او آتش بیار این معرکه شده است.

ریچل مدو مجری تاک-شو نوشت: باز هم از نظم و قانون برای من بگو.

کلوئی گریس مورتس نوشت: آتش بیار این وضع تویی.

جان کرایر بازیگر نوشت: استیضاحش کنید. عزلش کنید. بازداشتش کنید.

دان ویلسون نوشت: این یک شکست عظیم برای سرویس امنیت، شهردار واشنگتن و پلیس این شهر است. اگر این اتفاق امروز می‌افتد فکر می‌کنید در روز تحلیف چه اتفاقی بیفتد؟

بردلی ویتفورد بازیگر «برو بیرون» هم نوشت:‌ای خائن لعنتی.

ریان ویلسون هم نوشت: کنگره کشور ما زیر حمله تروریست‌هاست.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آمریکا ترامپ هالیوود کنگره آمریکا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس

نیروهای پلیس آلمان یک کمپ اعتراضی حامی فلسطینیان که از جمله خواستار توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی بودند را در برلین پکسازی و معترضان را پراکنده کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، بیش از دو هفته است که فعالان حامی فلسطینیان در نزدیکی دفتر صدر اعظم آلمان یک کمپ اعتراضی را ایجاد کرده‌اند و از جمله آنها خواستار توقف تحویل تسلیحات به رژیم صهیونیستی شدند. اکنون این اقدام از طرف رژیم صهیونیستی ممنوع شده است.

پلیس آلمان کمپ تظاهرات حامی فلسطین را در نزدیکی ساختمان دفتر صدراعظم در برلین پاکسازی کرد. روز جمعه چادرهای معترضان در این منطقه سرنگون شد و تظاهرکنندگان متفرق و از این مکان برده شدند. هم زمان بیش از 100 هوادار این کمپ اعتراضی تظاهراتی با صدای بلند در اعتراض به این اخراج برگزار کردند.

پلیس این کمپ اعتراضی را ممنوع و لغو کرده بود، زیرا به ادعای این نهاد امنیتی شرکت کنندگان بارها مرتکب اعمالی مانند فتنه گری و نادیده گرفتن مقررات حفاظت از فضای سبز شده‌اند. به گفته مسئولان، حدود 150 مامور پلیس حوالی این 20 چادر مسکونی کوچک و چند خیمه بزرگتر حاضر شدند و از ساکنان خواستند محل را ترک کنند. بسیاری داوطلبانه چادرها را ترک کردند. با این حال، حدود 20 تا 30 نفر مقاومت کردند و از ترک محل خودداری کردند.

این فعالان بیش از دو هفته پیش این کمپ اعتراضی را برپا کردند. آنها با اقدام خود می خواستند از مردم مناطق فلسطینی حمایت کنند و از جمله خواستار عدم تحویل اسلحه بیشتر به اسرائیل شوند.

اخیراً اعتراضات طرفداران فلسطینی در سایر کشورها نیز افزایش یافته است. به عنوان مثال، درگیری بین تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین و مقامات در بسیاری از دانشگاه‌های ایالات متحده در حال حاضر تشدید شده است.

بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال 2015پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ