Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:59:58 GMT

سپیدرود در رشت میزبان ایرانجوان بوشهر است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۱۹۹۳

سپیدرود در رشت میزبان ایرانجوان بوشهر است

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عصر روز شنبه هفته آینده بیستم دی ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

رادنی دیدار افزود: این دومین بازی خانگی تیم فوتبال سپیدرود رشت بشمار می رود و با توجه به اینکه سپیدرودی ها در اولین بازی خانگی خود موفق به پیروزی شدند،  امید است که در این دیدار خانگی نیز برابر تیم خوب ایرانجوان بوشهر به برتری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای اینکه سپیدرود همچنان جزو تیمهای مدعی باشد،  نیازمند کسب پیروزی در بازی های خانگی خود است و به همین دلیل این تیم برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز رو در روی تیم ایرانجوان بوشهر قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: البته تیم فوتبال سپیدرود رشت در دو بازی خارج از خانه خود نیز دو تساوی کسب کرده و هم اینک یکی از تیمهای بدون شکست لیگ محسوب می شود که امید است این روند تا پایان رقابت ها نیز ادامه داشته باشد.

دیدار خاطرنشان کرد: تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه اول، سپیدرود رشت با کسب پنج امتیاز در مکان دوم جدول و تیم ایرانجوان بوشهر نیز با کسب سه امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین اهواز، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.  

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور ایرانجوان بوشهر سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی