Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برای پذیرفتن ۳ هزار نفر روزانه زائر از سراسر کشور دانشجو و دانش‌آموز آماده‌ایم؛ اما الان به دلیل شرایط کرونا برای یک‌هزار نفر آماده‌ایم در این اردو بازدید از بیت‌الزهراء و موزه دفاع مقدس تعریف شده است.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در اجلاسیه پایانی سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان اظهار کرد: ما جز عزت و بزرگی در شهید سلیمانی چیزی سراغ نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عزت اسراری پیداست که هنوز نتوانستیم آن‌ها را کشف کنیم.

وی عنوان کرد: در این ده روز برگزاری، معجزارت بزرگی را دیدیم و دست ایشان را باچشم دل در همه عرصه‌ها مشاهده کردیم، آرامشی که به وجود آوردند و هدایت‌کننده شد و در اجرا کار بزرگ و فرهنگی انجام شد.

سردارمعروفی تصریح کرد:  قطعا با خاطرات حاج‌قاسم زندگی نخواهیم کرد بلکه با واقعیت حاج‌قاسم زندگی خواهیم کرد که الگوی عملی ما برای پیمودن راه حق و رسیدن به سعادت است.

وی با اشاره به اینکه بالاترین درجه تقوا ایثار و بالاترین درجه ایثار شهادت است، گفت: مکتب حاج‌ قاسم خدا را دیدن و خود را ندیدن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم اعتقاد قلبی داشت که انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود و خودش سپر بلای مردم می‌شود.

وی افزود: انسجام جبهه انقلاب اسلامی قوی‌شدن و اراده قوی برای مقابله با دشمن و مقابله با مشکلات است. بالابردن آستانه تحمل برای نوکری مردم است. آن‌هایی که ما می‌گویند نقطه ذوب ولایت را ندیدیم، باید وصیتنامه حاج‌قاسم را مطالعه کنند تا نقطه ذوب ولایت را ببینند.

سردار معروفی ابراز کرد: ایشان در موقوفه بیت‌الزهراء آن را وقف کردند و می‌نویسد: «این مکان را وقف بی‌بی دو عالم صدیقه طاهره کردم، کسانی که در این مکان سخنرانی و مداحی می‌کنند باید محب اهل‌بیت (ع) و محب امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای باشند.»

وی بیان کرد: برای عملی‌کردن این مکتب که قله و سرچشمه ترویج مکتب حاج‌قاسم است و بهشت آن گلزار شهدای کرمان است، در استان کرمان از ۸ ماه ستاد ترویج مکتب را تشکیل دادیم و به آن برنامه‌های سه مثلث تعریف کردیم.

سردار معروفی ادامه داد: این مکتب یک کار عمیق فرهنگی که در خور شأن این مکتب بزرگ است، انجام می‌دهد، اما در یکسال کمتر دیدیم حوزه فرهنگی حاج‌قاسم برجسته شود؛ لذا باید فرهنگ حاج‌قاسم تبدیل به جریان شود. تولید گفتمان جریان حاج‌ قاسم مهم است که ما آن را دنبال می‌کنیم و برای این جریان برنامه تعریف کردیم.

وی افزود: حاج‌قاسم متعلق به همه ملت ایران است و همه برای کار کردن در مکتب حاج‌قاسم جا دارند.

سردار معروفی با اشاره به اردوی راهیان مکتب حاج ‌قاسم که برای پذیرفتن ۳ هزار نفر روزانه زائر از سراسر کشور دانشجو و دانش‌آموز آماده‌ایم، عنوان کرد: الان به دلیل شرایط کرونا برای یک‌هزار نفر آماده‌ایم در این اردو بازدید از بیت‌الزهراء و موزه دفاع مقدس تعریف شده است.

  بیشتر بخوانید: سردار قاآنی:سردار دل‌ها حین نبرد با تدبیر روشن و حکیمانه، برخورد اصولی و عدم افراط ورود می‌کرد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید سلیمانی سپاه پاسداران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید سلیمانی سپاه پاسداران آماده ایم حاج قاسم مکتب حاج هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مکتب تو همیشه شاگردم من

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، خانم آرزو تاران که به تازگی بازنشسته شده همچنان با کمک خیّرین در یکی ار مناطق حاشیه یشهر کرمان به دانش آمزران و خانواده هایشان کمک‌ می کند

این معلم دلسوزهم‌ پیگیر درمان بیماریهای دانش اموزان و خانواده های کم بضاعت است هم‌ کمکهای معیشتی برای خانواده های نیازمند جمع آوری می کند و هم درترک اعتیاد مدد کار است

درسهای سال اول ساده بود

اب را بابا به سارا داده بود

گرمی دستان ما از اه بود

برگ دفترها به رنگ کاه بود

ای معلم یاد وهم نامت بخیر

یاد درس اب وبابایت بخیر

ای دبستانی ترین احساس من

بازگرد این مشقها را خط بزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن