Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- علی شیرازی، با حکم استاندارمازندران به عنوان دبیرجدید کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارزمازندران منصوب شد. ‎ ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،با موافقت رییس ستادمرکزی مبارزه با قاچاق کالاوارزکشور؛ با حکم استاندار مازندران؛ علی شیرازی، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با حفظ سمت به عنوان دبیر جدید کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه های درگیر در امر پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیریت در بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های موجود و نظارت بر  عملکرد دستگاه های مسئول در تحقق برنامه ها، تمرکز توان بر اولویت های برنامه ای ستاد مرکزی در راستای پیشبرد اهداف و ماموریت ها و تعامل با نهادهای فرهنگی و رسانه های خبری در انعکاس بهنگام  اخبار و رویدادها از جمله مواردی است که احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان در حکم صادره بر آن ها تاکید کرد.

استاندار مازندران در پایان برای علی شیرازی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ آرزوی موفقیت نمود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: علی شیرازی به عنوان برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور

دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این‌ نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور ببن الملل دیوان محاسبات کشور، لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح های تملک دارایی سرمایه ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزارهای اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی(اجرای ماده ۶۵ قانون محاسبات عمومی)در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سالهای آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران