Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام نجیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد از رونمایی از 4 هزار منبر صلواتی و 4 هزار ختم قرآن کریم در یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی صبح امروز در یادواره شهدای طلبه استان یزد که در مدرسه علمیه مدینه العلم یزد برگزار شد با بیان اینکه امسال دومین کنگره 4 هزار شهید استان یزد در حال برگزاری است، گفت: با توجه به کرونا، اغلب کارها مثل تهیه جهیزیه ویژه خانواده‌های محرومین، مصداق اجتماعی دارد که از ابتدای سال و با شروع کنگره 4 هزار شهید استان یزد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته طلاب و روحانیون کنگره 4 هزار شهید استان یزد اضافه کرد: ما در استان یزد 131 شهید طلبه و روحانی استان یزد داریم که با برگزاری جلسات متعدد موفق شدیم امروز این یادواره را برگزار کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد تعداد رزمندگان طلبه در استان یزد را 800 نفر اعلام کرد و افزود: امروز به لطف خدای متعال در حال برگزاری ششمین یادواره شهدای روحانی و طلبه استان یزد هستیم.

وی انجام 4 هزار منبر صلواتی را یکی دیگر از فعالیت‌های کنگره 4 هزار شهید استان یزد اعلام و اظهار داشت: امروز در کنار خدمات اجتماعی، به مناسبت کنگره 4 هزار شهید استان یزد از 4 هزار منبر صلواتی رونمایی خواهد شد.

نجیمی اضافه کرد: این 4 هزار منبر صلواتی با نیت هرکدام از شهدای گران‌قدر استان و توسط روحانیون در تکایا، مساجد و مکان‌های مناسب در شرایط کرونایی برگزار خواهد شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: رونمایی از 4 هزار ختم قرآن کریم نیز امروز به یاد شهدای استان یزد برگزار خواهد شد که ثواب آن نثار روح این شهدای بزرگوار می‌شود.

رئیس کمیته طلاب و روحانیون کنگره 4 هزار شهید استان یزد در پایان تأکید کرد: امیدواریم یکسری برنامه‌ها را که مختص فضای غیر کرونا است را بتوانیم اجرایی کنیم و حق مطلب را در مورد شهدای گران‌قدر استان به‌جا آوریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کنگره 4 هزار شهید استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند