Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:46:02 GMT

تقابل استکبار با نظام اسلامی به اوج رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۲۵۹۳

تقابل استکبار با نظام اسلامی به اوج رسیده است

«علی اکبر کریمی» روز پنجشنبه در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس با مجمع بسیجیان استان با عنوان « دبیرخانه شهید مدرس» در خمین، افزود: استفاده از ظرفیت‌های نظام اسلامی برای مقابله با دسیسه‌های استکبار ضروری است.
وی بیان کرد: دشمنان نظام بار دیگر با بهره‌گیری از توطئه قصد آسیب به نظام را دارد و بصریت‌افزایی و هوشیاری در این برهه از زمان باید در جامعه افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس یازدهم با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری و وعده صاحب نظران درباره روند فروپاشی آمریکا در حال تحقق است.
کریمی گفت: اتفاقاتی که در آمریکا در حال رخ دادن است بر تمام جهان تاثیرگذار است.
وی با اشاره به انتخاب ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ایران در سال آینده افزود: آگاهی‌بخشی و افزایش سطح انسجام و وحدت درونی در دستور کار نیروهای انقلابی قرار گیرد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موفقیت دولت انقلابی و شورای های شهر و روستا در افزایش رضایت عمومی تاثیرگذار است.
کریمی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس آمادگی  واگذاری طرح‌های پژوهشی به پژوهشگران استان مرکزی را دارد و کارگروه های مجمع بسیجیان استان می توانند با بررسی طرح‌های مجلس نقشه راه را برای نمایندگان ترسیم کنند.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس نیز با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی جمع اضداد بود و در حالیکه نسبت به دشمنان اسلام سراسر خشم بود با مردم با مهربانی رفتار می‌کرد.
«علیرضا نظری» اضافه کرد: نشست‌های دبیرخانه شهید مدرس در شهرستان‌ها با هدف تمرکززدایی در مرکز استان به صورت فصلی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: پیشنهادات کارگروه های مختلف بررسی و مسیر پیگیری ها مشخص می شود.
نماینده مردم خمین در مجلس افزود: اصلاح قانون شوراها در دستور کار مجلس یازدهم است و برای انتخابات دوره بعدی شوراها این اصلاحات مورد توجه قرار می گیرد.
نظری تاکید کرد: انتخاب فرد اصلح و یک رای درست می تواند مشکلات کشور را حل کند.
در این نشست نمایندگان کار گروه های مختلف دبیرخانه شهید مدرس در استان مرکزی نظرات و پیشنهادات خود درباره انتخابات، مشکلات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور ارایه دادند.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی از آن حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.
  
 

برچسب‌ها مجلس یازدهم نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری مجلس یازدهم نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور