Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:04:06 GMT

نمی توان قدرت یوونتوس را کتمان کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۲۹۴۲

نمی توان قدرت یوونتوس را کتمان کرد

داویده کالابریا در بازی برابر یووه برای میلان در نقش هافبک دفاعی به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دیوید کالابریا پس از بازی در نقش هافبک دفاعی در برابر یووه، راجع به تجربه‌اش از بازی در این پست غیر معمول صحبت کرده است. در پی محرومیت ساندرو تونالی و با مصدومیت اسماعیل بن‌ناصر و ابتلای کرونیچ به کرونا، دفاع راست میلان مجبور شد در خط هافبک برای تیمش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوید کالابریا پس از مسابقه برابر یووه در باره تجربه خود در پست هافبک گفت: "خیلی سال بود که در این پست بازی نکرده بودم، اما مربی صبح امروز در تمرینات به من نشان داد که چطور باید حرکت کنم. به من گفته شده بود که حرکات  آرون رمزی و کریستیانو رونالدو را محدود کنم تا بین خطوط بمانند تا فرانک کسیه کمی در عمق‌تر باشد. کار سختی بود و من به تیم بابت شیوه بازی‌مان افتخار می‌کنم. یووه تیمی بسیار قدرتمند است و نمی‌شود این مسئله را کتمان کرد. نکات مثبت زیادی را از این نمایش می‌توانیم بیاموزیم."

 

 

داویده کالابریا همچنین زننده تک گل میلان در بازی بود و  مهر تاییدی بر نمایش قدرتمندش دراین فصل زد. اکنون به نظر می‌رسد زمان زیادی از آن مقطع که او محبوبیتی در بین هواداران میلان نداشت و در آستانه جدایی از این تیم بود، گذشته است.

 

داویده کالابریا همچنین در پاسخ به این سوال که "آیا درست است که عدم حضور تماشاگران به موفقیت میلان در این فصل کمک کرده"، گفت: "بازی در سن‌سیرو وقتی تماشاپران شروع به همهمه یا بیشتر از آن می‎‌کنند، آسان نیست. شاید در ابتدا این موضوع به ما کمک کرد اما حالا ما دلتنگ هوادارانمان هستیم و آنها می‌توانستند امشب به ما انگیزه و توانی مضاعف بدهند تا به جریان مسابقه بازگردیم.  امیدوارم که با شروع واکسینه کردن مردم، به زودی شاهد حضور هواداران در جایگاه‌ها باشیم."

یوونتوس آث میلان کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آث میلان کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست

به گزارش “ورزش سه”، از شب قبل بازی استقلال معلوم بود که صفا هادی به دلیل مصدومیت با مشکل برای بازی استقلال مواجه است و به همین دلیل هم از ترکیب خارج شد.

در غیاب او سیدمهدی حسینی و ریکاردو الوز برای تراکتور بازی کردند و گوستاوو واگنین و مهدی هاشم‌نژاد نیز روی دست آنها بودند.

به هر حال صفا هادی مصدومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای بازی فولاد نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!