Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، قاضی ویژه دادگاه تحقیق الرصافه که مسئولیت پرونده جنایت ترور شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را برعهده دارد، امروز حکم بازداشت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را بر اساس ماده ۴۰۶ قانون مجازات عراق صادر کرد.

این قاضی پس از تکمیل اظهارات شاکیان حقیقی از اعضای خانواده المهندس و نیز تکمیل تحقیقات اولیه، حکم بازداشت دونالد ترامپ را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای عالی قضایی عراق در بیانیه ای با اعلام این خبر افزود: تحقیقات برای شناسایی سایر عوامل این جنایت ادامه خواهد داشت.

شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در حمله پهپادی نظامیان تروریست این کشور در عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

کد خبر 5116407

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ قاسم سلیمانی ایران ابو مهدی المهندس ایالات متحده امریکا عراق قاسم سلیمانی ایران دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی کنگره آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فلسطین عربستان سعودی جو بایدن لبنان سوریه ویروس کرونا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است

دریافت 2 MB

از مراجع ذی ربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری و همچنین از شهرداری استعلام انجام شده است. اظهارات سردفتری که این انتقال انجام شده اخذ شده است.

از کسانی که در اطراف پرونده بودند تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است. از لحاظ قانونی منع بیان جزئیات داریم که به محض تکمیل شدن، اطلاع دقیق پیرامون پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد