Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش برهانی از محمود فکری تمجید کرد

آرش برهانی مهاجم سابق استقلال در حاشیه بازی پیشکسوتان - خبرنگاران درباره شرایط تیم امیدهای استقلال صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، آرش برهانی در ابتدا گفت:

ابتدا از حجت نظری و مسئولین تشکر می کنم که این مراسم را برگزار کردند و یاد این اسطوره های عزیز را زنده کردند.

آرش برهانی درباره شرایط آکادمی استقلال گفت:

امسال شرایط آکادمی مان خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه ها همه تلاش می کنند خودشان را به سطح اول فوتبال و تیم بزرگ ها برسانند. خدا را شکر تا الان 3-4 بازیکن نظر مثبت محمود خان را جلب کرده اند.

مهاجم سابق استقلال گفت:

تشکر می کنم از محمود فکری که امسال یک نگاه ویژه ای به آکادمی استقلال داشته است. فکر می کنم کم تر سالی بوده که بازیکنان امید مستقیم بیایند وارد ترکیب شوند و بازی کنند. سال های قبل یا بازیکن نبوده و یا دقیقه 90 بوده است. فکری باعث شده کل آکادمی انگیزه بگیرند. امروز حساسی داریم، شرایط خوبی داریم و در رده دوم هستیم و اگر دربی امیدها را ببریم به صدر جدول می رسیم.

آرش برهانی درباره دربی تهران در لیگ بیستم گفت:

درباره دربی بزرگسالان نمی توانم صحبتی کنیم! شرایط تیم امیدهای استقلال خیلی خوب است (با خنده)

اخبار داغ 

هویت متهمین شرط بندی مشخص شد؛ دو پیشکسوت و یک بازیکن! پنجره بسته یک باشگاه با قول سه رای در انتخابات باز شد! دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله چرا گل میلان به یوونتوس توسط VAR رد نشد؟ اوله گونار سولسشر: منچستریونایتد مقابل بهترین تیم حال حاضر انگلیس شکست خورد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر با بازیکن سبزپوشان درگیر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن امروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بعد از برگزاری این مسابقه، صحنه درگیری امید حامدی‌فر بازیکن استقلال با مهرداد رضایی بازیکن تیم میهمان عجیب به نظر رسید، اما این صحنه به اتفاقاتی در بازی نیم‌فصل اول دو تیم گره خورده بود.

ربیعی: آنهایی که بازی ما و استقلال را دیدند ضرر نکردند

ماجرا از این قرار بود که در یکی از صحنه‌های بازی رفت دو تیم، رضایی روی توپ حامدی‌فر تکل زد که توپ به اوت رفت. رضایی خطاب به بازیکن استقلال با جمله منشوری اعلام کرد که از جایش بلند شود و دنبال خطا نباشد. حامدی‌فر که در کوران بازی قرار داشت در بازی رفت متوجه صحبت‌های بازیکن ذوب نشد، ولی بعد از مسابقه با انتشار استوری و تصویری از شخصیت‌های کارتونی پاسخ هافبک ذوب را داد و تأکید کرد که متوجه صحبت‌های وی نشده است، وگرنه جوابش را می‌داد.

این اتفاق در طول زمان برای افکار عمومی و رسانه‌ها در حال فراموشی بود که بعد از هفته بیست‌وششم لیگ برتر دوباره یادآوری شود. رضایی در میکسدزون خبری بعد از بازی استقلال با اینکه حاضر نشد با اصحاب رسانه مصاحبه کند، در مورد حامدی‌فر گفت:  او چه کسی است؟ او را نمی‌شناسم و به موقع جوابش را خواهم داد.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد احتمالاً هر دو بازیکن به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد