Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از تسنیم؛ سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پیرو دریافت گزارش مبنی بر گرانفروشی بلیت هواپیما و رصد این سازمان، سایت های غیرمجاز فروش بلیت چارتر ۷۲۴ و safarme.com، بدون اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری در راستای تکالیف قانونی این سازمان به دستگاه قضایی جهت پیگرد حقوقی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین به شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد فروش بلیت مستقیم یا غیر مستقیم آن شرکتها توسط سایتهای نامبرده غیر قانونی بوده و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. 

لذا از هموطنان گرامی تقاضا می شود با توجه به فعالیت غیر مجاز سایت چارتر ۷۲۴ و safarme.com ، از خرید بلیت از این دو سایت خودداری کنند.

در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی، خارج از نرخ نامه مصوب و مندرج در سایت انجمن شرکتهای هواپیمایی، مراتب را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir اعلام تا با متخلفین برخورد قانونی انجام شود.

هرگونه سایت فروش بلیت هواپیما با پیشوند یا پسوند ۷۲۴ نیز غیرقانونی است.

سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از تعلیق پروانه فعالیت چهار شرکت خدمات مسافرت هوایی بعلت گرانفروشی بلیت هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.

بر این اساس پروانه فعالیت شرکتهای خدمات مسافرت هوایی مقتدرسیر ایرانیان کیش در شهر کیش، عتیق گشت اصفهان در شهر اصفهان، آرش پرواز آذر آبادگان در شهر ارومیه و سپند پرواز شرق در شهر تهران برای ۳ ماه تعلیق شده است.

 همچنین به شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد فروش بلیت مستقیم یا غیر مستقیم آن شرکتها توسط دفاتر فوق غیر قانونی بوده و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. 

لذا از هموطنان گرامی تقاضا می شود با توجه به تعلیق فعالیت دفاتر فوق به مدت ۳ ماه، از خرید بلیت از این دفاتر خودداری کنند.

فعالیت مجدد دفاتر فوق منوط به رعایت کامل مقررات و صدور گواهی توسط سازمان هواپیمایی کشوری است.

کد خبر 578065 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری سفر - گردشگری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه ایران هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری سفر گردشگری سازمان هواپیمایی کشوری فروش بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود

سرهنگ ابراهیمی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی و نابسامانی در بازار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی هشترود و سطح شهر به حرکات راننده یک دستگاه خودرو روا و یک دستگاه وانت مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودروها ۲ هزار و ۹۷ قوطی انواع نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هشترود از توقیف خودرو‌های مورد نظر و معرفی رانندگان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از مواد غذایی خارجی قاچاق به دلیل عدم احراز فاکتور‌های سلامت برای مصرف کننده آسیب‌زا است از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشابه یا شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان