Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:26:17 GMT

برهانی: در مورد دربی بزرگها چیزی نمی‌گویم!

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۳۴۴۱

برهانی: در مورد دربی بزرگها چیزی نمی‌گویم!

آرش برهانی سرمربی تیم امید استقلال ابراز امیدواری کرد تیم او برنده دربی امروز سرخابی ها شود.

به گزارش "ورزش سه"، آرش برهانی در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل و یادبود از مرحومان ناصر حجازی، منصور پورحیدری و جعفر کاشانی ابراز امیدواری کرد استقلال، برنده دربی امروز امیدها باشد.


آرش برهانی در مورد برگزاری این مراسم گفت: من در ابتدا از مسئولین محترم آقایان حجت نظری که لطف کردند این مراسم را برگزار کردند و به یاد این اسطوره های عزیزمان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باعث افتخار و وظیفه ما بود که باید همیشه یاد و خاطره پیشکسوت هایی که برای فوتبال استقلال و ایران زحمت کشیده اند، را گرامی بداریم.


برهانی در مورد وضعیت تیم امید استقلال نیز توضیح داد: شرایطمان خوب است و به طور کلی امسال شرایط آکادمی متفاوت و خیلی خوب است. بچه ها همگی تلاش می کنند تا خودشان را به سطح اول فوتبال و تیم بزرگسالان استقلال برسانند. خدا را شکر تا اکنون 3 ، 4 نفر از بازیکنان امید نظر مثبت آقای فکری را به خود جلب کرده اند.


وی ادامه داد: از آقای فکری تشکر ویژه ای میکنم که امسال نگاه ویژه ای به تیم امید داشته است. در سالهای اخیر، کمتر پیش آمده است که بازیکنان امید مستقیم وارد ترکیب تیم بزرگسالان شوند و برای تیم اصلی استقلال بازی کنند. اگر بازیکنان امید در سالهای قبل برای تیم بزرگسالان به میدان رفته اند، یا به دلیل کمبود بازیکن بوده است یا در دقایق پایانی به زمین آمده اند ولی امسال محمود خان نگاه ویژه ای به تیم امید داشته است و باعث شدند که کل آکادمی انگیزه ویژه ای بگیرند.


سرمربی تیم امیدهای استقلال درخصوص دربی امروز امیدهای سرخابی ها گفت: امروز یک بازی حساسی در پیش داریم. شرایط تیم خوب است و با 7 امتیاز در رده دوم قرار داریم. ان شالله اگر دربی را ببریم به صدر جدول می رسیم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.


برهانی در پاسخ به وضعیت تیم بزرگسالان استقلال پیش از شهرآورد بزرگ تهران نیز پاسخ داد: من در مورد دربی بزرگسالان نمی توانم صحبت کنم اما درباره دربی امیدها می توانم صحبت کنم و شرایط تیم خوب است و ان شالله بتوانیم بازی را برنده شویم. شرایط کلی تیم امیدها قبل از دربی خیلی خوب است.

استقلال تهران آرش برهانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آرش برهانی تیم بزرگسالان آرش برهانی تیم امید ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!

امید حامدی فر حاشیه جدیدی را ایجاد کرده است.

طرفداری | امید حامدی فر مجددا جنجال ساز شده است.

استقلال در یک بازی حساس موفق شد ذوب آهن را در ورزشگاه خانگی شکست بدهد تا دوباره صدر جدول رقابت های لیگ برتر را از تیم رقیب یعنی پرسپولیس پس بگیرد.

پس از پایان مسابقه اما اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد. امید حامدی فر، بازیکن استقلال به مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد که باعث ایجاد تنش شد.

ویدیویی از این موضوع در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. در این ویدیو، افرادی که در زمین حاضر هستند از این رفتار متعجب شده و بلافاصله امید حامدی فر را دور می کنند.

این موضوع احتمالا با واکنش کمیته انضباطی همراه خواهد شد. امید حامدی فر پیش از این هم به دلیل مصدومیتی که برای کوین یامگا به وجود آورد جنجال ساز شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!