Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسعود بصیری ظهر امروز در جریان سفر خود به استان مرکزی در دیدار با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: بسیج رسانه از سال ۹۱ در کشور تشکیل شده که مهمترین هدف این سازمان تقویت جبهه رسانه ای انقلاب در ابعاد مختلف است.

وی افزود: مهمترین رسالتی که در سازمان بسیج رسانه به دنبال آن هستیم تبدیل یک جبهه واحد در نیروهای انقلابی در رسانه ها است که همه دوستداران انقلاب اسلامی در حوزه رسانه را در یک جبهه برای رسیدن به اهداف مشترک جمع می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان بسیج رسانه بیان کرد: بسیج رسانه در سطح کشور بیش از ۱۴ هزار نفر عضو فعال دارد که در راستای انتشار و تولید محتوا در برای مقابله با اهداف دشمنان در فضای مجازی و رسانه ای فعالیت می کنند که با حداقل ترین هزینه و نیرو بیشترین اثرگذاری را دارد که محور آن پای کارآوردن ظرفیت ها و توانمندی ها است.

بصیری ادامه داد: سازمان بسیج رسانه یک هماهنگ کننده بین رسانه ها است که همه را در خیمه انقلاب اسلامی متحد کردیم و خوشبختانه امروز به سطح توانمندی بسیار قابل توجهی دست پیدا کرده ایم.

وی اضافه کرد: حل مشکلات خبرنگاران، اصحاب رسانه و رسانه های انقلاب اسلامی از مهمترین اولویت های بسیج رسانه است که با مشارکت و هم افزایی دستگاه های فرهنگی باید به نحو احسن انجام شود و اعتقاد داریم اصحاب رسانه برای اثرگذاری موثر نباید دغدغه های حاشیه ای داشته باشند.

 رئیس سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: امروز بسیج رسانه پای کار هرگونه اقدام انقلابی برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب است و این آمادگی را به دستگا های فرهنگی کشور اعلام می کنیم.

بصیری خاطرنشان کرد: در راستای اثرگذاری و توانمند سازی نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب دوره های توانمند سازی را در دستور کار گذاشتیم که بیش از ۱۷ میلیون نفر ساعت آموزش انجام شده و بیش از ۱ میلیون آن در سطح تهران بوده است.

وی گفت: امروز جبهه انقلاب اسلامی در همه ابعاد و خصوصا در جبهه رسانه ای نیازمند حمایت مسئولین است که این مسئله می تواند منشا خیرات و برکات زیادی باشد.

 رئیس سازمان بسیج رسانه بیان داشت: اصحاب رسانه در مقابله با بیماری کرونا و کاهش آسیب های این بیماری در جامعه نقش موثری ایفا کرده اند و عملکرد درخشان رسانه های انقلابی در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان در طی این مدت نشان دادند که جبهه انقلاب اسلامی تعطیل بردار نیست.

بصیری اظهار کرد: امیدبخشی و ایجاد فضای نشاط در جامعه از مهمترین وظایف اصحاب رسانه و رسانه های انقلابی است که باید با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های عظیم این اقدام مهم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه فضای مجازی بسیج انقلاب اسلامی سازمان بسیج رسانه انقلاب اسلامی اصحاب رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • رویداد رسانه‌ای «جام امید» در البرز برگزار می‌شود
  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور