Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق سرخابی ها گفت: خط هافبک استقلال شرایطی مانند پرسپولیس دارد، این تیم هافبک بازیساز ندارد و نبود بازیکنی مانند علی کریمی مشهود است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدمهدی سیدصالحی در خصوص شرایط دربی تهران که هفته آینده در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر برگزار خواهد شد، اظهار داشت:

اولا که این بازی با بازی‌های دیگر متفاوت است و نمی‌توان به جدول و نتایج دو تیم نگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس بعد از فینال آسیا سه مساوی داشت. به خاطر نبود بشار رسن و همچنین عیسی آل‌کثیر در خط حمله، دست یحیی گل‌محمدی بسته شده و نیمکت این تیم هم آنطور که باید و شاید بازیکن ندارد.

سیدمهدی سیدصالحی ادامه داد:

در مقابل استقلال هم نتایج متفاوتی گرفته، این تیم باخت، مساوی و برد داشته اما در بازی قبلی که مقابل آلومینیوم اراک انجام دادند برگشت شیخ دیاباته خبر خوبی برای آن‌ها بود چرا که شرایطشان در خط حمله بهتر می‌شود. البته این تیم هافبک بازیساز ندارد و از این لحاظ شرایطش مانند پرسپولیس است. نبود بازیکنی مانند علی کریمی مشهود است ولی با این حال با برگشت شیخ دیاباته، خط حمله استقلال شرایط بهتری دارد.

سیدمهدی سیدصالحی در مورد اینکه کدام تیم ممکن است در این مسابقه قدرت بیشتری داشته باشد، اظهار داشت:

دو تیم قدرت خوبی دارند. پرسپولیس بازیکنان باتجربه و هافبک‌های خوبی دارد. درست است که این تیم مهاجمی مانند آل کثیر یا علیپور ندارد اما با این حال هر بازی شرایط خودش را دارد. این دربی می‌تواند جذاب باشد چون توازن دو تیم در یک حد است.

مهاجم اسبق سرخابی‌ها در مورد اینکه کدام منطقه زمین می‌تواند در نتیجه بازی تعیین‌کننده باشد،‌گفت:

خط میانی دو تیم می‌تواند نقشی تعیین‌کننده داشته باشد. هر تیمی بتواند میانه زمین را بهتر کنترل کند و موقعیت‌سازی بهتری برای مهاجمان خودش داشته باشد می‌تواند به برد برسد. از این بازی نمی‌توانم پیش‌بینی داشته باشم ولی احتمال می‌دهم بازی خوبی را شاهد باشیم.

سیدمهدی سیدصالحی افزود:

حتی ممکن است دروازه‌بانان ستاره بازی شوند. هر دو تیم دروازه‌بانان خوبی دارند. خط دفاعی پرسپولیس تجربه بیشتری نسبت به مدافعان استقلال دارد اما خط حمله استقلال نسبت به پرسپولیس تهاجمی‌تر است. از طرفی همانطور که اشاره کردم؛ خط هافبک دو تیم تا حدودی مانند هم هستند. با این حال شرایط دربی خاص است و الان چیزی را نشان نمی‌دهد که بتوانیم از برنده پیش بنی داشته باشیم.

سیدصالحی تصریح کرد:

امیدوارم دربی خوب و تماشاگرپسندی برگزار شود و هواداران از تماشای بازی در منازلشان لذت ببرند. بازیکنان هم باید رقابت سالمی در زمین داشته باشند و به حواشی توجه نکنند. آن‌ها باید به هم احترام بگذارند و احترام گذاشتن را به هواداران هم یاد بدهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس سیدمهدی سیدصالحی سیدمهدی سیدصالحی خط حمله دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد

جواد نکونام از بازی با تراکتور می گوید.

طرفداری | جواد نکونام پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، صحبت هایی را انجام داد.

جواد نکونام گفت:

بازی سخت و محکمی بود و می‌دانستیم مسابقه سنگینی پیش رو داریم. با توجه به کیفیت و بازیکنان خوبی که تراکتور داشت، تلاش کردیم بازی مورد نظر خودمان را ارائه کنیم. باد روی عملکرد ما در نیمه اول، به‌ویژه روی دفع توپ‌ها و پاس‌ها تأثیرگذار بود. با این حال در همین نیمه باید گل می‌زدیم و بازی را تمام می‌کردیم.

وی با بیان اینکه موقعیت‌های گلزنی زیادی در دیدارهایی مشابه بازی تراکتور - استقلال ایجاد نمی‌شود، خاطرنشان کرد:

تلاش کردیم در یکی دو صحنه روی ضدحملات به گل برسیم که دقت ما در پاس‌های آخر خوب نبود. تعویض‌هایی برای گلزنی انجام دادیم، اما بازیکنان باکیفیتی در تیم تراکتور به زمین آمدند که بازی شرایط متفاوتی پیدا کرد. در این دیدارها که بازیکنان خسته می‌شوند، بازیکنان ذخیره خیلی موثر هستند.

سرمربی استقلال با بیان اینکه تراکتور تیمی پُرمهره محسوب می‌شود، گفت:

ببینید حریف چه بازیکنانی دارد. با این حال تیم ما نتوانست کارهایی را که باید انجام می‌داد، انجام بدهد. مانند سایر بازی‌ها که به دلیل خستگی یا تغییر شرایط بازی تعویض می‌کنیم، در این مسابقه هم کارمان سخت شد. وقتی ابتدا و میانه فصل به دنبال یارگیری بودیم، به‌خاطر شرایط فعلی بود.

نکونام با تمجید از شاگردانش تصریح کرد:

بچه‌های ما تاکنون شاهکار کرده‌اند و باید آنها را طلا گرفت. شما بازیکنان رده‌های امید و بزرگسالان ما را ببینید؛ بقیه تیم‌ها را هم ببینید. حداقل چهار تیم برتر و حتی برخی تیم‌هایی که پایین‌تر از ما هستند، به مراتب بیشتر از ما بازیکن دارند. این تیم ماست که تاکنون توانسته صدرنشین باشد و روی کارش تمرکز کند.

وی با بیان اینکه قهرمان لیگ در هفته پایانی مشخص می‌شود، گفت:

بازیکنان وظیفه خودشان را انجام دادند و آنها و هواداران باید سرشان بالا باشد. مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد؛ ما شرایط سختی طی ماه‌های گذشته داشتیم. من در نیم‌فصل دوم کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان را از دست دادم. سعی می‌کنم چیزی درباره حسینی نگویم؛ رقابت بین او و دانیال اسماعیلی‌فر بود و فشار وجود داشت که حسینی هم محروم شد!

سرمربی استقلال در ادامه انتقادات خود اظهار داشت:

تیم من تاکنون با این نفرات بازی کرده است. تلاش کردم از بهترین نفرات در ترکیب استقلال استفاده کنم. امروز تعداد بازیکنان استقلال با سه بازیکن زیر 23 سال به 20 نفر رسید. به من بگویید کدام تیم چنین شرایطی دارد که من هم بدانم. امسال نمی‌توانیم شرایط را تغییر بدهیم و امیدوارم وضعیت خوبی برای استقلال رقم بخورد.

نکونام عملکرد دروازه‌بان دوم استقلال را ستود و گفت:

به محمدرضا خالدآبادی تبریک می‌گویم که خیلی خوب و پخته عمل کرد. او دروازه‌بانی فوق‌العاده است و بدون هیچ حاشیه‌ای در تمرینات و بازی‌ها حاضر شده است. آینده متعلق به اوست. حسین حسینی هم کاپیتان استقلال است و برای تیم ما بازی می‌کند. خالدآبادی فوق‌العاده کار کرد و نشان داد آینده درخشانی دارد. امیدوارم خالدآبادی در تیم ملی کشورمان موفق باشد.

وی در مورد قضاوت پیام حیدری در این مسابقه خاطرنشان کرد:

حیدری قضاوت خوبی داشت و به صحنه‌ها نزدیک بود. با این حال تراکتور در یکی دو صحنه که تحت فشار ما قرار داشت، با خطا از فشار خارج می‌شد. نسبت به این مسئله اعتراض کردم. مواردی که فوتبالیست‌ها متوجه می‌شوند، مرا ناراحت کرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به پرسشی پیرامون کیفیت بازیکنان فعلی فوتبال کشورمان در مقایسه با بازیکنان سال‌های گذشته فوتبال عنوان کرد:

آیا ما جانشینی برای علی دایی داشتیم؟ خیر. امیدوارم آینده فوتبال ما تغییر کند و قوانین درستی بنویسیم که لطمه‌ای به بازیکنان جوان وارد نشود. شرایط از این لحاظ خوب نیست.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا از تساوی مقابل تراکتور رضایت دارد یا خیر، یادآور شد:

می‌دانستیم صدرنشین هستیم و چه چیزی از بازی می‌خواهیم. تمام توان خود را گذاشتیم، اما توان ما به همین اندازه است و قابل رقابت با تیم‌های بالای جدول نیستیم. تراکتور سال گذشته همین استقلال را در تبریز 2 بر صفر شکست داد. بازیکنان ما عملکرد خوبی مقابل تیم‌های تراکتور، سپاهان و پرسپولیس ارائه کردند و نتیجه‌ای را که باید می‌گرفتیم، گرفتیم.

وی با بیان اینکه روی دو دیدار خانگی پیش روی استقلال تمرکز کرده است، گفت:

از هواداران می‌خواهم که در این دو مسابقه از استقلال حمایت کنند. می‌خواهیم تمام انرژی خودمان را در این مسابقه بگذاریم و تلاش خودمان را می‌کنیم. هر نتیجه‌ای که رقم بخورد، دست خداست.

سرمربی استقلال با تمجید مجدد از تراکتور خاطرنشان کرد:

تراکتور تیم کوچکی نیست و قابل احترام است. کیفیت بازیکنان این تیم را ببینید. شاید تراکتور در دوره‌ای مشکل داشته یا نتیجه نگرفته باشد، اما تیم خوبی است و نیمکت خوبی در اختیار دارد. اینگونه نیست که تیمی در این مسابقه سوار بر بازی بوده باشد. هر دو تیم تلاش می‌کردند کمترین موقعیت را به حریف بدهند.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با مالکیت شرکت پتروشیمی خلیج فارس می‌تواند به روزهای اوج خودش بازگردد یا خیر، عنوان کرد:

این اتفاق برای آینده استقلال افتاده است. مهم نیست فردا چه کسی سرمربی است و من به‌عنوان هوادار استقلال صحبت می‌کنم. فکر می‌کنید چرا تراکتور، سپاهان و پرسپولیس تیم‌های خوبی هستند؟

وی در واکنش به خبرنگاری که گفت استقلال در نقل‌وانتقالات به اندازه پرسپولیس هزینه کرده، گفت:

ما از هر سه تیم (سپاهان، پرسپولیس و تراکتور) کمتر خرج کرده‌ایم. استقلال قانون سقف بودجه را رعایت کرد و اشک‌مان درآمد. گفتند از تیم‌های متخلف امتیاز کم می‌شود و بازیکنان خاطی محروم می‌شوند که این اتفاق رخ نداد. آن روزها به هواداران می‌گفتم سرمان کلاه می‌گذارند که همین اتفاق هم افتاد.

سرمربی استقلال با اشاره مجدد به غایبان تیمش خاطرنشان کرد:

من مهدی‌پور و یامگا را از دست دادم. آرمین سهرابیان در بازی امروز نبود و ان‌شاءالله هفته آینده به بازی‌ها می‌رسد. حسین حسینی هم در این مسابقه غایب بود. سایر تیم‌ها بعد از جذب بازیکن بزرگ، او را چند سال نگه می‌دارند. چند سال است که مربی پرسپولیس بالای سر این تیم بوده و بازیکنان پرسپولیس در همین تیم حضور داشته‌اند؟ چرا تراکتور تیم خوبی است؟ چون استخوان‌بندی تیم خود را حفظ و تیم را تقویت می‌کند.

نکونام به جدایی مهدی قایدی و محمد محبی از استقلال در آغاز لیگ امسال اشاره کرد و گفت:

دو بازیکن برتر سال گذشته استقلال جدا شدند. وقتی امسال یک بازیکن ستاره می‌شود، در پایان فصل به تیم دیگری می‌رود و این اتفاق هر سال رخ می‌دهد که امسال به اوج رسید. عارف آقاسی را به‌خاطر دو میلیارد تومان (کمتر) جذب نکردیم. آقاسی باید به تیم ملی دعوت شود؛ البته نظر مربی تیم ملی همیشه برای من محترم است. تمرکزمان را روی دیدارهای بعدی می‌گذاریم تا موفق باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!