Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدهادی مهدی‌نیا رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد در نشست گفتمان توسعه شهری گفت: براساس قانون، طرح‌های تفصیلی باید به تایید شورای شهر برسند و در مراحل بعد به کمیسیون ماده ۵ و استانداری ارجاع داده شوند، ولی این روال قانونی در خصوص بافت پیرامونی حرم مطهر طی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: برهمین اساس سعی کردیم با برگزاری نشست گفتمان توسعه شهری در یک فضای غیررسمی از منظر تخصصی، پای حرف مشاور، سرمایه‌گذاران و بدنه اجرایی و ساکنان منطقه نشسته تا در جهت افزایش تحقق‌پذیری طرح در آینده، گام تاثیرگذاری برداشته شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد ادامه داد: امروز نیازمند گفتگو هستیم و در مسائل پیچیده شهری برای یافتن راه بهینه باید وارد مذاکره و تعامل شویم، مسائل شهر جواب مشخص و از پیش تعیین‌شده‌ای ندارند و مولفه‌ها و عوامل مختلفی روی آن تاثیرگذار هستند، پس تبادل‌نظر امری لازم و واجب تلقی می‌شود.
بیشتر بخوانید آغاز عملیات اجرایی ایمن سازی و مرمت سرای عزیزالله اف به زودی در مشهد
مهدی نیا بیان کرد: بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی پیوسته یکی از موضوعات مهم و اساسی شهر مشهد برای مدیران ملی، استانی، شهری و محلی بوده و از حساسیت بالایی برخوردار است.

او تصریح کرد: امیدواریم با این نشست فضا و فرصتی برای نقش‌آفرینی موثران در بافت ایجاد شود و همه در کنار هم، طرحی را برای بافت داشته باشیم که این کارگاه ۲۰ ساله جمع شود و محیط مطلوبی برای زائران و مجاوران ایجاد شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد تاکید کرد: این مهم جز با تعامل و همفکری امکان‌پذیر نیست و برای دستیابی به نقطه مطلوب نباید از هر روش نامطلوبی استفاده کرد زیراکه مسیر دستیابی به هدف بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام‌//م. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر مشهد توسعه شهری شورای شهر شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر