Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فریدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ۳۰ درصد مشترکین برق همدان مشمول طرح «برق امید» هستند اظهار کرد: در حال حاضر طرح «برق امید» در استان اجرا می‌شود و تقریبا ۳۰ درصد مشمول آن هستند.

وی با بیان اینکه طبق این طرح صورتحساب مشترکین کم‌مصرف استان همدان مشمول بخشودگی کامل می‌شوند گفت: مشترکینی که در فصل تابستان تا ۱۰۰ کیلووات ساعت در ماه و در فصل زمستان تا ۸۰ کیلووات ساعت برق در ماه مصرف کنند مشمول این طرح هستند و   هزینه برق آن بخشوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشترکین و فروش خدمات شرکت توزیع برق همدان هدف از اجرای طرح را کاهش ۱۰ درصدی میزان مصرف برق در بخش خانگی دانست و افزود: ۳۵ درصد از مصارف برق استان در بخش خانگی است که درصدد کاهش ۱۰ درصدی آن هستیم.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح «برق امید» به منظور صیانت و حفاظت از محیط زیست اظهار کرد: مشترکین با مصرف بهینه می‌توانند از مزایای موجود نیز بهره‌مند شوند.

فریدونی از وجود ۶۱۸ هزار مشترک برق خانگی در استان خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۸۱ هزار و ۶۲۷ مشترک یعنی ۳۰ درصد مشترکین، مصرف ۸۰ تا ۱۰۰ کیلووات ساعتی داشتند که مشمول طرح «برق امید» می‌شوند.

وی با بیان اینکه از این ۳۰ درصد، ۱۱۴ هزار مشترک شهری و ۶۷ هزار مشترک روستایی هستند افزود: ۶۰ هزار مشترک برق استان در مرز طرح برق امید قرار دارند که مصارف آنها ۱۰۰ کیلووات تا ۱۲۰ کیلووات ساعت است در صورتی که به کاهش مصرف خود اقدام نکنند ۱۰ درصد به صورتحساب ماهانه آنها اضافه خواهد شد.

معاون مشترکین و فروش خدمات شرکت توزیع برق همدان با بیان اینکه هشت درصد مشترکین برق استان نیز پرمصرف هستند خاطرنشان کرد: ۵۰ هزار مشترک پرمصرف در استان هستند که می‌توانند با برنامه‌ریزی صحیح و رعایت الگوی مصرف و نیز نصب پنل‌های خورشیدی در منازل جزو مشترکین خوش‌مصرف قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه مشترکین پرمصرف ۲۰ درصد مصرف انرژی برق استان را به خود اختصاص داده‌اند گفت: اگر این مشترکین نسبت به کاهش مصرف خود اقدام نکنند ۱۰ درصد به صورتحساب ماهانه آنها اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان برق امید بخشودگی قبوض سعید فریدونی شرکت نیروی برق همدان هزار مشترک درصد مشترک برق استان برق امید ۱۰ درصد ۳۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صابری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره مند می‌شوند.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه روستاییان گلستانی در ۲۲۸ هزار واحد مسکونی گذران زندگی می‌کنند، گفت: بیش از ۱۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی استان نوسازی و مقاوم است و مابقی این واحدها کم دوام و در مقابل حوادث، غیر مقاوم هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمک دولت‌ها و با هدف ارتقا سطح رفاه و زندگی روستاییان از سال ۸۴ تا کنون، به متقاضیان ساخت و نوسازی خانه‌های روستایی تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد پرداخت کرده است، افزود: در دولت مردمی سیزدهم برای اولین بار هم مبلغ تسهیلات و هم تعداد سهمیه استان‌ها رشد چشمگیری داشته که به تَبع آن شاهد جهش در روند نوسازی و ساخت خانه‌های روستاییان به ویژه محرومان و اقشار کم درآمد هستیم.

صابری اظهار کرد: سهم استان گلستان از اعتبارات امسال با رشد حدود ۱۰۰ درصدی به چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۲ هزار واحد رسیده که تا کنون ۱۰ هزار و ۹۰۰ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده‌اند که ۵ هزار و ۴۶۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده‌اند و ساخت و ساز خانه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی یادآور شد: ساخت و سازهای روستایی توسط مهندسان نظام فنی روستایی و نظارت عالیه همکاران شعب و اداره کل به صورت مرحله‌ای نظارت می‌شود.

کد خبر 6097828

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین